Skip to main content

Hey

Ik heb zit heel veel stress laatste tijd. En ik verveel me waardoor ik niet afgeleid ben waardoor ik nog meet stress krijg. Ik heb stress over alles. Bijvoorbeeld school, thuis, stage, huiswerk, me moeder. Echt heel veel dingen die door m'n hooft gaan.  Weet iemand misschien een tip waardoor ik niet zoveel pieker

heyy,

ik herken precies hoe je je voelt, super vervelend.

 

Zoals je al zei verveel je je heel erg. Heb je misschien een hobby waar je meer tijd in kan steken? Of kan je een nieuwe hobby starten? zelf speel ik een blaasinstrument in een orkest. Klinkt misschien stom, maar ik ben er wel heel veel mee bezig wat wel helpt. 

 

Ook helpt het als je al je gedachten opschrijft. Als je dat doet probeer het niet netjes te doen. schrijf gewoon op wat je denkt, hoeft niet logisch te zijn.

 

Ik hoop dat je wat hieraan hebt, laat even weten of het werkt:)

 

Liefs <3


precies zoals zwartvogeltje3 al zegt,

een hobby. een hobby is erg waardevol, al helemaal wanneer je je even los wilt laten gaan, of je je gevoelens wilt uiten. ook om gewoon even weg te zijn van je gedachtes. zelf doe ik ook aan sport en ben ik muziekaal. daar besteed ik bijna al mijn tijd aan en ben er ook erg mee bezig. het werkt voor mij, want ik ben ook op de plek geweest waar jij nu in vast zit. 

ook heeft het mij enorm geholpen door erover te praten. ik begon met het opschrijven voor mezelf, in een boekje, als een soort dagboek.  na een tijd kwam er een nieuw persoon in mijn leven, en ik heb hard mijn best gedaan de vriendschap door te zetten. we zijn niet meer afschijdelijk en helpen elkaar enorm in de lastige tijden.

ik wens je al het beste, en ik hoop dat het weer allemaal goed komt! doe je best en je komt er wel. Kan niet ligt begraven, maar wil niet ligt erboven.

zet m op! 

xxx

pluk


Hey @Weetikniet111,

Dat heb ik soms ook! Je kan als je thuis bent en stress krijgt even een rondje lopen / fietsen, gewoon even naar buiten gaan, dat kan helpen. 

Dat je je verveelt, je kan op een sport gaan of met je vrienden afspreken, dan zal je hoop ik minder vervelen.

Groetjes, @Monkeyboy69


precies zoals zwartvogeltje3 al zegt,

een hobby. een hobby is erg waardevol, al helemaal wanneer je je even los wilt laten gaan, of je je gevoelens wilt uiten. ook om gewoon even weg te zijn van je gedachtes. zelf doe ik ook aan sport en ben ik muziekaal. daar besteed ik bijna al mijn tijd aan en ben er ook erg mee bezig. het werkt voor mij, want ik ben ook op de plek geweest waar jij nu in vast zit. 

ook heeft het mij enorm geholpen door erover te praten. ik begon met het opschrijven voor mezelf, in een boekje, als een soort dagboek.  na een tijd kwam er een nieuw persoon in mijn leven, en ik heb hard mijn best gedaan de vriendschap door te zetten. we zijn niet meer afschijdelijk en helpen elkaar enorm in de lastige tijden.

ik wens je al het beste, en ik hoop dat het weer allemaal goed komt! doe je best en je komt er wel. Kan niet ligt begraven, maar wil niet ligt erboven.

zet m op! 

xxx

pluk

heel erg bedankt, ga het proberen. Helaas heb ik niet zoveel vrienden omdat ik me afzonderz wat eigenlijk niet zo goed is. Maar ik ga me best doen. Bedankt voor de tips

 


Reageer