Hallo leve allemaal die dit leest, dit is m'n eerste bericht en ik hoop dat ik mijn verhaal kwijt kan en misschien tips?
Ik ben 13. Toen ik 12 was had ik mezelf gesneden door een grote ruzie met m'n vriendin en toen stopte ik een paar maanden niet. Ik was op een punt van 2 maanden, viel toen 1 keer terug, toen nog 3 maanden en dan ben ik nu weer een soort van teruggevallen.
Ik weet niet wat ik moet, ik haat mezelf omdat ik naar mijn mentor ben gegaan over de feit dat ik bijv gewoon op de schoot zat van de vader van een vriendin en dat hij mijn buik aanraakte enzo maar ook ongepaste vragen. Mijn mentor had gezegd als ik hulp wou dat ik dan mijn moeder moest gaan.
Afgelopen woensdag was het gesprek. ik had iets te eten, en zij, mijn hulpverlener, en een andere gappie zaten er. Mijn mentor vertelde mijn moeder wat ik had gezegd en het leek ook alsof ze het zelf best moeilijk vond en dat snap ik ook dat ze het moeilijk kon hebben om zoiets heftigs te vertellen aan iemand.
Inmiddels is de politie erbij bertrokken en ik vind het ook wel zielig voor die man want hij is getrouwd en heeft 3 kinderen en mijn vriendin is jonger dan mij trouwens, maar mijn vriendin zat er ook altijd bij.
Vandaag bij de sinterklaas optocht was mijn vriendin de hele tijd naast me omdat ze een soort van mij wil claimen voelt het soms en haar vader keek de hele tijd naar haar maar ook mij en ik liep zo ver van hem af als het kon.
Ik ben heel erg gestrest dus en ik wil zo graag hulp en ik wil mezelf straffen dat ik dit schrijf en dat ik het gezegd heb en trouwens, mijn moeder had al gehoord van iemand anders dat hij zoiets had gedaan bij iemand anders en weet niet wie. Mijn moeder wou al dat ik ging uitkijken maar toen dat dus en dit is allemaal gebeurd in de tijd tussen 7-11 en ik kwam er dagenlijks en at vaak mee.
Ik haat mezelf zo erg, dat ik zo erg raar ben. iedereen noemt me emo omdat ik het liefst zwart draag en oversized omdat ik als ik daar was meestal alleen kleurvolle crop tops enzo droeg, want meerdere kinderen in mijn oude klas deden dat ( 10-11 jaar ).
De enige ding dat mij tegen houd om mezelf dood te maken is nu mijn moeder, mijn vader is dood, voor mijn 2 beste vriendinnen, mijn buurmeisje van 5, Billie eilish en mijn 2 favoriete docenten. Ik weet niet hoe lang ik het nog zo volhoud zoals nu. Ik weet niet eens als ik 14 jaar haal..
(Deel van de tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 6. Het noemen van methoden voor zelfbeschadiging of zelfdoding kan triggerend of choquerend zijn voor anderen.)