Terugval voor de derde keer

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Hoii. Ik ben al een hele tijd depressief. Ik heb last van paniekaanvallen en zelfmoordgedachtes. Ik heb ook therapie er voor. Het ging de laatste tijd weer heel goed, alleen ik ben weer terug gevallen (voor de derde keer nu). Ik heb het al aan mijn therapeut verteld maar ik heb (eigenlijk altijd al) het gevoel dat ze mij niet goed begrijpt, hoe vaak ik het ook uitleg. Mijn ouders begrijpen me ook niet. Ik heb ook weer neigingen om te gaan snijden. ik vind mijn figuur ook niet mooi en ben daardoor veel minder gaan eten. Ik geloof echt niet meer dat dit ooit nog goed komt...


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi charlottex,

Ik begrijp dat het op dit moment niet zo goed gaat met je. Je kan altijd met de Kindertelefoon bellen of chatten. Wij zijn elke dag bereikbaar van 11:00 tot 21:00 uur. Wij willen heel graag hierover met je anoniem praten/chatten. Daarnaast kan je eventueel nog kijken op de site www.113.nl voor hulp. Veel sterkte!

Met vriendelijke groet,

Karin

De Kindertelefoon

wat rot dat je zo voelt!! ik zou echt een andere therapeut vragen iemand die je wel begrijpt ook al na 1x uitleggen want het is niet leuk als je voelt dat niemand je begrijpt!!!

 

Reageer