terugval eetstoornis

  • 10 March 2023
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hii,

Ik ben de laatste tijd wat minder online op het forum. Dit komt omdat het niet echt goed met me gaat. Ik voel me echt heel erg slecht de laatste tijd :(

Doordat het met mijn ziekte best slecht gaat, ik ben veel ziek (griepjes en infecties), merk ik dat het op andere vlakken ook slechter gaat omdat ik het gevoel heb dat ik de controle aan het verliezen ben.

In 2021 heb ik de eetstoornis anorexia nervosa gehad, hier ben ik toen redelijk goed van hersteld, maar ik heb nu dus een enorme terugval. Ik voel me er echt heel kut over en heb er echt last van.

Iemand anders ook ervaring met een eetstoornis of andere controle shit?

 

joeeee


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi Jaivy, 

wat vervelend… ik heb zelf geen ervaring met eetstoornissen, maar kan me voorstellen dat het niet makkelijk is… 

 

je hebt al een psycholoog of dergelijke , toch? Ik meende mij te herinneren dat ergens te hebben gelezen maar zo niet: lijkt het me wel een goed plan. 
 

ik heb eerlijk gezegd niet zo veel tips , maar ik moet wel zeggen hoe knap ik het van je vindt, dat je ondanks alles wat je hebt meegemaakt/meemaakt, je toch doorgaat! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jaivy,

 

Hii,

Ik ben de laatste tijd wat minder online op het forum.

 

ik merkte het al. Ik check af en toe jouw profiel en als ik zie dat je bv. al 3 dagen niets gepost heb, dan maak ik me een beetje zorgen, omdat ik wil dat het goed met je gaat

 

Dit komt omdat het niet echt goed met me gaat. Ik voel me echt heel erg slecht de laatste tijd :(

😥, ben je af en toe wel op of is dat al te zwaar? Heb je wel wat afleiding of sws zin om iets te doen?

 

Doordat het met mijn ziekte best slecht gaat, ik ben veel ziek (griepjes en infecties), merk ik dat het op andere vlakken ook slechter gaat omdat ik het gevoel heb dat ik de controle aan het verliezen ben.