terugval door corona

  • 24 March 2020
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Nu de scholen echt dicht zijn en ik minder contact heb met mn mentor ben ik erg bang dat ik weer een terug val ga hebben naar mn depressie, ik ben de laatste tijd (4maanden) erg bezig met mn gewicht en aan het klooien met mn eten…..  de enige die dat weet is mn crush en mn mentor, zij helpen mij altijd maar nu ik ze allemaal niet zie ben ik echt bang…. wat moet ik doen? Heb woensdag een mentor gesprek via webcam, moet ik het erover hebben met mn mentor of gewoon laten gaan?

 

 


6 reacties

Badge

Hallo whyme009,

 

Goed dat je hierheen komt en er niet mee rond blijft lopen. Je zei dat je mentor er vanaf weet en dat je woensdag een gesprek met hem hebt en je twijfelt of je het erover moet hebben. Ik denk dat het wel het beste is. Je mentor weet er al van en kan je helpen. Het is beter als je er niet mee blijft lopen wnt dan zal de angst alleen maar erger worden.

Wat mij helpt deze tijd is een rustig muziekje aanzetten en mediteren. Na denken over hoe de dag ging en wat nu. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

Xxx

Heyy

Tuurlijk! Praat erover met je mentor, zeker doen. Daarnaast kun je hier veel topics plaatsen, dan zullen wij je allemaal helpen! Daar dient het hier voor toch? Daarnaast kun je toch crush bellen en praten erover! Komt wel allemaal goed. Als je het trouwens allemaal niet meer weet, ga een rondje hardlopen ofzo, helpt echt. En weet; als het even niet gaat; smijt  een topic online!

Groetjes

Kaas123

Hey,

Ik snap je helemaal. Ik had ook af en toe gesprekken met mijn mentor. Zij heeft ook aangeboden om gesprekken via beeldbellen voort te zetten. Ik denk dat je daar alsnog veel waarde uit kan halen! Het gaat uiteindelijk om dat contact en dat kan virtueel ook een heel eind komen. 

Ook is het een algemeen probleem aan het worden dat veel mensen nu snel achteruit gaan door de coronacrisis. Je bent niet de enige! Wees dus vooral niet bang om om hulp te vragen!

Gr. 

Hoi allemaal,  ( @Pin @Kaas123 @Be your beautiful self )

ik heb mn mentor geappt!

ik vroeg 

“Hallo mevrouw,
Is het misschien mogelijk om elke week een klein gesprekje te hebben over hoe alles gaat, want ik merk best erg aan meself dat ik die kleine gesprekjes mis….”

ze reageerde met “Natuurlijk meis!, woensdag?”

ik moest gewoon huilen van haar reactie! Ze is echt super lief en is der voor me dus ik denk dat ik woensdag alles ga vertellen! We gaan bellen en heeft het al ingepland! Ik twijfel alleen om te zeggen over het sporten en mn eten enz! Zal ik dat ook zeggen of kijken hoe dat gaat lopen? Ik mag der namelijk altijd appen!

 

liefs me

Hey,

Wat goed dat je haar hebt geappt en dat ze zo goed reageerde!

Ik zou voor nu jezelf niet verplichten om bepaalde dingen te zeggen. Ga gewoon open het gesprek in en als het goed voelt, gooi je alles eruit. Als je het nu niet meteen zegt, kun je het altijd nog later een keertje zeggen. Luister goed naar je gevoel en dan kun je het niet fout doen :)

Ik ben super blij voor je, wat een topmentor!

Gr. Pin

Hoi allemaal,  ( @Pin @Kaas123 @Be your beautiful self )

ik heb mn mentor geappt!

ik vroeg 

“Hallo mevrouw,
Is het misschien mogelijk om elke week een klein gesprekje te hebben over hoe alles gaat, want ik merk best erg aan meself dat ik die kleine gesprekjes mis….”

ze reageerde met “Natuurlijk meis!, woensdag?”

ik moest gewoon huilen van haar reactie! Ze is echt super lief en is der voor me dus ik denk dat ik woensdag alles ga vertellen! We gaan bellen en heeft het al ingepland! Ik twijfel alleen om te zeggen over het sporten en mn eten enz! Zal ik dat ook zeggen of kijken hoe dat gaat lopen? Ik mag der namelijk altijd appen!

 

liefs me

Heyy

Gewoon zeggen denk ik! Baat het niet, schaad het niet, het kan je maar helpen. Doen die handel!

Groetjes

Reageer