terug val op snijden

  • 19 May 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey

 

Ik ben een meisje die zichzelf snijd/sneed.  Laat ik maar beginnen bij het begin. 

 

Ik heb mezelf vroeger gesneden. Hier kwam een klasgenootje van mij achter. Ik zij tegen haar dat ik was gekapt door een kat. Zij geloofde me niet omdat de sneeën veel te diep waren. Zij is toen naar mijn mentor gegaan. Mijn mentor vond dit best ernstig en heeft me die dag nog uit de les gehaald en wou dat ik even moest meekomen omdat ze wat wou bespreken. Ik liep gewoon met haar mee. Ze begon eerst gewoon te vragen van hoe gaat het enzo ik zij gewoon ja alles gaat goed. Daarna zij ze wat zie ik daar op je arm. Na een tijdje liet ik mijn arm aan haar zien. Ze vond het goed dat ik hem heb laten zien en zij dat we morgen wel verder gingen praten.

 

De volgende dag werd ik weer uit de les gehaald en ze zij dat ze een soort van oplossing had. Ze heeft een psycholoog via school gevonden en ik praat 1 keer per week met haar. Ik praat ook 1 keer in de week met me mentor. 

 

ALLEEN nu is mijn mentor ontslagen, omdat we teveel leraren op school hadden. Ik heb nu een andere mentor die ik totaal niet vertrouw. En ik heb een terug val gehad op het snijden. Heeft iemand tips

 

Groetjes: mij


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Haiii

 

Ik heb hier geen verstand van maar mss is het handig om het toch aan de mentor te vertellen want snijden is naar dat weet ik wel  en het is niet de bedoeling dat je jezelf straks helemaal onder snijd toch? Je kan er ook met iemand over praten 

(Mss wil je hier niks mee doen maar weet wel het is niet goed is)

 

Sterkte ermee xx

 

-Mandy.xx-

Reputatie 3
Badge +2

Haiii

 

Ik heb hier geen verstand van maar mss is het handig om het toch aan de mentor te vertellen want snijden is naar dat weet ik wel  en het is niet de bedoeling dat je jezelf straks helemaal onder snijd toch? Je kan er ook met iemand over praten 

(Mss wil je hier niks mee doen maar weet wel het is niet goed is)

 

Sterkte ermee xx

Ja ik wil misschien wel naar mijn nieuwe mentor gaan. Alleen ik weet niet wat mijn oude mentor heeft verteld en wat niet. Hierdoor vind ik het raar om er zelf over te beginnen. Straks weet ze het al van mijn oude mentor.

Bedankt voor het helpen mandy❤

 

 

 

Reageer