Vraag

terug in kliniek

  • 14 May 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

ik ben al een tijd niet meer actief geweest er is ook heel veel gebeurd ik zit op dit moment in een crisisopname weer terug in de kliniek omdat het gewoon zo slecht met mij gaat ik kan er met niemand echt goed over praten en met mijn ouders al helemaal niet ik zit de hele dag met de gedachtes in mijn hoofd dat ik mezelf iets moet aan doen en het lukt me ook niet om goede afleiding te zoeken ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ik ben een week geleden weer als vermist gezet bij de politie ik was weer weggelopen van mijn therapie afspraak de politie heeft ongeveer al drie uur naar mij gezocht mijn arm was enorm aan het bloeden en ik had weer een overdosis geslikt😢Toen ik lag ergens op de grond en toen ben ik daarna ergens naar toe gelopen en werd ik gebeld door de politie ze hebben mij later gevonden en naar de spoedeisende hulp gebracht in het ziekenhuis ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen want het enige wat nu in mijn hoofd zit de hele tijd is waarom ben ik niet gewoon dood gegaan ☹️ Mijn ouders weten ook niet meer wat ze met mij moeten doen en ik ben bang voor wat er allemaal nu gaat gebeuren want ik wilde eerst zoiezo niet opgenomen worden maar het ging gewoon niet goed ik werd dezelfde dag nog opgenomen dat was het beste en op dit moment heb ik gewoon het meeste last van de gedachtes in mijn hoofd 

Heeft iemand Mischien tips om wat meer afleiding te zoeken waardoor ik wat minder in mijn hoofd zit?

dankjewel voor het lezen❤️


1 reactie

Hoi

 

Wat jammer dat het niet goed met je gaat. Echter goed dat je je momenteel op een plek bevindt waar je geholpen en beschermd kan worden.

 

Je vertelt niet gemakkelijk te kunnen praten over je problemen. Heb je je behandelaar op de crisisdienst al ontmoet? Ik hoop dat het daarmee zal klikken. Geef gerust aan dat je praten lastig vindt. Wie weet vind je het wel makkelijker om in een brief te schrijven wat er zoal misgaat, een beetje zoals je in dit topic gedaan hebt. 

 

Als mijn hoofd erg vol zit, ga ik meestal schrijven. Dan schrijf ik een verhaal met iemand in de hoofdrol die hetzelfde voelt als ik. Op die manier kan ik mijn gevoelens beter bekijken. Je zou ook kunnen uitbeelden wat je voelt, bijvoorbeeld door te tekenen of te dansen. 

 

Voor sommigen helpen eenvoudige afleiders als een spannende film of aangrijpend boek beter. Heb je het een en ander bij je, waar je je mee kan afleiden? Probeer je anders te omringen met anderen, zodat je minder snel geneigd bent jezelf te kwetsen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer