Skip to main content

heyhoi, 

ik merk de laatste tijd dat ik een soort van obsessie ofzo heb met een docent, namelijk mevrouw D. ik heb wel een idee hoe dit komt, maar ik weet eigenlijk niet of dat kan… ik dacht namelijk dat het misschien zou kunnen komen omdat mevrouw D. mij gewoon accepteert zoals ik ben en omdat ik met haar tenminste kan praten over persoonlijke dingen zonder dat ze me veroordeelt en dat is iets wat zelfs mijn eigen ouders niet doen. mijn vriendinnen zeggen wel eens voor de grap dat ik verliefd ben op haar (en dat is ook zo maar ik durf het niet toe te geven want ik schaam me er echt heel erg voor). door haar weet ik ook wat ik later wil worden, namelijk docent in hetzelfde vak als wat zij geeft. maar het irritante is dus dat ik haar volgens jaar niet als docent heb… en ik ga eerlijk zeggen ik heb daar serieus om gehuild, maar toen was mevrouw D. daar en die was zo lief en begripvol, dat ze me toch weer blij kreeg. ik vraag me echt af wat dit allemaal is, ik weet niet wat ik moet doen… en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

cookiemonster2009

Geen reactie

Reageer