Skip to main content
Vraag

teacher attachment

• June 12, 2025
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

hoihoi.

ik heb dus een teacher attachment (dat betekent dat je een docent heel er vertrouwd ect) alleen ik heb dat met m'n mentor. maar zij gaat met zwangerschapsverlof. dus ik krijg tijdelijk of volledig  ander mentor. alleen ik ben nogal gespannen en ik vind het vervelend  dat ze weg gaat. wat moet ik hiermee 

xx undercover

3 reacties

• June 13, 2025

Hallo,

Fijn dat je je zo vertrouwd voelt bij je mentor! Jammer dat ze dan weggaat. Daar kan je niet zoveel aan doen. Is je (oude) mentor nog steeds bereikbaar via Teams/outlook/somtoday/ander programma? 

Anders moet je misschien je nieuwe mentor iets beter leren kennen, dan raak je misschien ook aan hem vertrouwd? 

Je zou trouwens waarschijnlijk sowieso een andere mentor krijgen, want het schooljaar is bijna afgelopen. Dus als je die nieuwe mentor echt niet vertrouwt dan is er kans dat je volgend jaar weer een andere mentor krijgt (zou kunnen, ik weet niet hoe dat op jouw school werkt).

Groetjes

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 17, 2025

Hi ​@JustaAnonymousGirly 

wat goed dat je je veilig en vertrouwd bij je mentor voelt en ook jammer dat ze weg gaat maar als je een vraag hebt of iets anders wilt zeggen kan je gewoon via mail mailen.

probeer er van uit te gaan dat je nieuwe mentor net zo aardig is als je oude.

en krijg je niet sowieso al en nieuwe mentor volgend jaar?

Hoop dat het helpt

-Koetje.123-

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

hoihoi ​@koetje.123 

normaal gesproken  op mijn school gaat je mentor van de 3de mee naar de 4de dus ja

-undercover