Skip to main content

Heee,

ik ben een meisje van 14 en ik zit de 4de. Maar ik heb een probleem zeg maar want sinds de 2de is er een docent en al gelijk toen ik voor het eerst les van haar had, toen had ik het gevoel alsof ze mij begreep hoe ik was. In de 2de was ik zegmaar niet de leukste om in de klas te hebben, maar zij zei dan gewoon precies wat ik niet goed deed en dat vond ik fijn zegmaar.

Toen ik naar de 3de ging, werd zij mijn mentor. Ik vond dat echt heel fijn, want ze voelde een beetje als mijn tweede moeder. Ja, ik vertrouwde haar echt heel erg. Maar toch als ze dan met iemand anders ging praten werd ik altijd een beetje jaloers ofzo, ik weet niet wat dat was, maar dan had ik het gevoel alsof ze mij niet mocht.  Maar nogsteeds luisterde ze altijd naar mij als ik iets tegen haar kwijt wou. 

Maar goed nu zit ik in de 4de en ik heb geen les meer van haar… Ik vind dat super jammer en ik heb oprecht daar over gehuild. Toen we onze boeken moesten ophalen stond zij daar en ze kwam naar me toe en vroeg hoe het met me ging en of dat ik zin had in het nieuwe schooljaar. We zijn ergens heen gelopen en ik heb allemaal dingen verteld (hou ik liever privé❤️) en ik ben nu zo bang dat dat onze laatste gesprek was. ik zit nu al 2 dagen op school en ik wil gewoon weer les van haar, want de docent die ik nu voor dat vak heb, snapt mij niet.  Maar ik durf zegmaar ook niet naar haar toe te gaan, want straks vind ze het toch vervelend ofzo. 

is dit nou een teacher attachment of is het iets anders? En hebben jullie ook zoiets meegemaakt? Tips zijn welkom! 

xxx

Hoi hoe eng en spannend enzo het ook is ik zou gewoon gaan met iemand praten kan fijn zijn over vanalles knap als je het gaat doen wil je het laten weten of je het gedaan hebt?


Hoi, ik denk dat je rustig naar haar toe kunt gaan hoor.  Je kunt denk ik best met haar praten over hoe het gaat en dat je mede dankzij haar nu zo ver bent gekomen dat zal ze alleen maar heel mooi vinden om te horen! Vervelend zal ze het niet vinden want het is haar beroep en dan juist een heel groot compliment dat een leerling zoveel aan haar heeft. Dus gewoon een keer met haar praten over hoe het gaat is denk ik helemaal prima! 

Groetjes liefs Tartan X 


Hoi ik ben het helemaal eens met @Lietjefrietje  en @Tartan13 .  Ga gerust met haar om en dat vind ze vast alleen maar leuk en een compliment! Ik zou het heel motiverend vinden als een leerling mij zo zou waarderen, als ik docent was. 

Maiskolfje X

 


Reageer