Skip to main content

Heeey, 

Ik heb in het dagelijks leven best veel fantasie. Ik verzin dan allemaal dingen in m’n hoofd. Maar de laatste tijd zeg ik veel te veel dingen hardop waardoor ik al gauw aan het liegen kom. Ik kom dr altijd onderuit hoor geen problemen maar ik voel me er soms rot over en als ik dan eenmaal “leugenvrij” ben dan begin ik gwn weer opnieuw. Ik denk dat ik het doe om m’n leven interessanter te laten lijken. Maar goed dat hoort normaal niet. Iemand ideeen?

Heey,

Dit komt wel eens vaker voor bij mensen en het kunnen ook verschillende dingen zijn waardoor het komt. 

Je zou hier met iemand over kunnen praten of naar de huisarts gaan.


Hey,

 

Ik ben niet heel erg sterk met psychische klachten. Ik zou even chatten of bellen met de Kindertelefoon (dit kan tussen 11:00 en 21:00)! Of even naar je huisarts gaan, dat is helemaal niet gek of raar.

Telefoonnummer Kindertelefoon: 0800-0432 (gratis)  

 

Groetjes van mij!

Robin Hood


Hai!

Ik had dit ook heel erg. Ik ging maar liegen enz. Dus eerst had ik besloten dat ik elke keer als ik loog iets zou zeggen als “lol nee dat heb ik verzonnen” daardoor schaamde ik me een beetje en ging al wel weer minder liegen. Daarna heb ik een ‘leugenkaart’ gemaakt en elke keer als ik loog kwam er een streepje bij. Elk maand begon ik op nieuw en probeerden ik de maand daarvoor te verbeteren. Een paar leugentjes zijn niet erg, maar ik herken wel dat het op een gegeven moment het ook teveel worden

Ik hoop dat dit helpt!


Hai!

Ik had dit ook heel erg. Ik ging maar liegen enz. Dus eerst had ik besloten dat ik elke keer als ik loog iets zou zeggen als “lol nee dat heb ik verzonnen” daardoor schaamde ik me een beetje en ging al wel weer minder liegen. Daarna heb ik een ‘leugenkaart’ gemaakt en elke keer als ik loog kwam er een streepje bij. Elk maand begon ik op nieuw en probeerden ik de maand daarvoor te verbeteren. Een paar leugentjes zijn niet erg, maar ik herken wel dat het op een gegeven moment het ook teveel worden

Ik hoop dat dit helpt!

Tnxx het voelt al iets normaler xx 


Reageer