Haii ik ga dus naar de eerste en we hebben al kennismaking dag gehad dus dan zie je je nieuwe klas genoten al. Er zaten 2 lieve meiden tussen maar de ene ik noem haar even (L) die lachte de hele tijd heel lief naar mij maar ze durfde nog niet zo op mij af te stappen. En er was een ander lief meisje (r) die lachte ook heel lief naar mij maar zij stapte meteen op mij af en ja ik vond haar ook heel erg lief en daarna heb ik nog 3 x afgesproken met (r) maar nu zijn we beste vriendinnen en we noemen elkaar zussen maar ik weet niet of ik het zo een juiste beslissing heb gevonden dat ik ja zei tegen haar dat ik besties wou zijn met dr want ik heb er nog maar 3x gezien en ze zegt nu al dat ze me veel te goed kent en dat het voelt dat we al jaren besties zijn. En ik vind haar ook wel echt een meeloop typetje enzo en ze stuurt al naar me en we hebben nu al maching poppetjes op Snapchat. Ik ga er wel in mee want ik vind het ook zielig om opeens te doen alsof k het niet meer leuk vind.
Maar waar het nu op neerkomt, ik merk dat ik het een beetje irritant/overdreven vind dat ze alsof we al jaren besties zijn.
En ik wil eigenlijk ook de ruimte hebben om (L) beter te leren kennen want zij lijkt me ook echt een lieverd ik denk dat ik eerder met haar besties wil zijn enzo maar ik vind het ook zielig als L denkt dat ik geen besties met dr kan worden omdat ik nu al zo vast geplakt zit aan R ook omdat we maching bitmojis hebben.
Heeft iemand tips ofzo want ik wil ze allebij niet verdrietig maken of hun harten pijn doen want het zijn allebij echt schatjes en een vriendinnengroep van 3 gaat ook vaak niet goed omdat er altijd een 3 e wiel is. Iemand tips??