Te dik

  • 19 February 2024
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Hai ik vind mezelf te dik ik weeg op dit monument 140 kilo en ben 12

hebben juilie ideeën die mij kunnen helpen ik voel. Me er niet fijn bij


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je bent serieus 140 kilo?

Dat kan gemeen overkomen maar zo bedoel ik het niet.

Ik zou als ik jouw was naar een diëtist gaan. 

Hii, dit moet vast heel vervelend zijn. Weet dat je lichaam niet alleen een beeld is dat jij en andere mensen zien, maar ook een deel van jou waar je je hele leven mee moet. Vergelijk je lichaam met je thuis, je wilt je er comfortabel in voelen. Het maakt niet uit hoe het er uit ziet, als het maar fijn aan voelt. In dit geval zeg je dat dat niet zo is, dus probeer er iets aan te doen waardoor je je weer comfortabel en trots gaat voelen over je lichaam! Dat kan op meerdere manieren! Eet gezond, drink genoeg water, train en sport wekelijks.

Je gaat je beter voelen met een betere instelling! Denk positief na, ondanks je gewicht blijf je een mooi persoon of je dat nou vind of niet!

 

Heel veel succes en liefs van mij!! XOXO 

Reputatie 6
Badge +4

heeyy

net als @ikweethetnietmeer2009 vraag ik me af of het wel kan dat je 140 kilo weegt, dan ben je namelijk ongeveer het drie dubbele van je leeftijdsgenoten. 

het spijt me als ik je daar mee gekwetst heb maar misschien is er iets mis met je weegschaal of heb je een typfout gemaakt. nogmaals sorry als dit wel zo is.

 

Lieffsss F 

Reputatie 7
Badge +9

het zou mogelijk kunnen zijn. ik ben 14 en 70 tot 75 kilo. dan is ze het dubbele van mij. ik heb net wat overgewicht dat is wat de diëtiste zegt. 

ik ken een meisje en die heeft een ziekte. ik weet niet meer wat voor een ziekte maar dat zorgt ervoor dat ze niet kan afvallen. geen idee hoe oud ze is of hoe zwaar maar ze is nogal dik.

en je hebt in amerika een serie en is iets van 1000 pounds sisters ofzo. nou ja, 1000 pounds is 453.592370 kg. dus het zou mogelijk kunnen zijn. ik vermeld er wel bij dat die mensen meestal 30 jaar of hoger zijn.

er zou inderdaad ook wat mis kunnen zijn met de weegschaal maar dan geeft het vaak een error aan als het een elektrische is of als het eentje is met een wijzertje dan doet ie het vaak helemaal niet. en de kans op een typ fout is ook heel klein. dan is het waarschijnlijk of 14 kg, 40 kg, 50 kg, 15 kg, 24 kg of 130 kg. alles is laag behalve 130. nou 130 is onwaarschijnlijk. dus ik denk niet dat het een typ fout is.

ik zeg niet dat het onmogelijk ik maar het klinkt erg onwaarschijnlijk.

Badge

heeyy

net als @ikweethetnietmeer2009 vraag ik me af of het wel kan dat je 140 kilo weegt, dan ben je namelijk ongeveer het drie dubbele van je leeftijdsgenoten. 

het spijt me als ik je daar mee gekwetst heb maar misschien is er iets mis met je weegschaal of heb je een typfout gemaakt. nogmaals sorry als dit wel zo is.

 

Lieffsss F 

Nee het is echt 

Badge

het zou mogelijk kunnen zijn. ik ben 14 en 70 tot 75 kilo. dan is ze het dubbele van mij. ik heb net wat overgewicht dat is wat de diëtiste zegt. 

ik ken een meisje en die heeft een ziekte. ik weet niet meer wat voor een ziekte maar dat zorgt ervoor dat ze niet kan afvallen. geen idee hoe oud ze is of hoe zwaar maar ze is nogal dik.

en je hebt in amerika een serie en is iets van 1000 pounds sisters ofzo. nou ja, 1000 pounds is 453.592370 kg. dus het zou mogelijk kunnen zijn. ik vermeld er wel bij dat die mensen meestal 30 jaar of hoger zijn.

er zou inderdaad ook wat mis kunnen zijn met de weegschaal maar dan geeft het vaak een error aan als het een elektrische is of als het eentje is met een wijzertje dan doet ie het vaak helemaal niet. en de kans op een typ fout is ook heel klein. dan is het waarschijnlijk of 14 kg, 40 kg, 50 kg, 15 kg, 24 kg of 130 kg. alles is laag behalve 130. nou 130 is onwaarschijnlijk. dus ik denk niet dat het een typ fout is.

ik zeg niet dat het onmogelijk ik maar het klinkt erg onwaarschijnlijk.

@ikweethetnietmeer2009 

ik heb wel een ziekte maar weet niet welke mijn ouders willen dat niet vertellen 

Reageer