Vraag

't gaat niet goed met me

  • 12 June 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hey ik ben lins123 ( naam verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit ) en ik ben sinds kort lid van het forum want ik voel me sinds eind groep zeven niet mezelf. Ik ben begonnen met drinken, papier roken en mezelf snijden. Omdat ik onzeker, agressief, alleen en lelijk ben. Ik huil mezelf in slaap elke nacht, eet minder, kom vaak in gevechten met anderen kinderen, word snel boos en heb nergens meer zin. En als ‘t kan ga ik ‘t liefste met mijn bestie op een dak zitten  en vertellen hoe het met me gaat maar dat durf ik niet. Waarschijnlijk boeit dit niemand maar dit wilde ik ff vertellen. 😞😟😥


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Wat rot dat je je zo voelt!! Ik kan wel zeggen dat je niet lelijk enzo bent maar het is iets wat jij voelt… hoe komt het dat je je zo slecht voelt over jezelf? En is er geen hulp voor jou? Op school zullen ze toch ook merken dat je niet happy bent?  Als je echt een super goeie vriendin hebt zal ze je echt wel willen helpen en naar je luisteren echt! Als jouw vriendin zich zo zou voelen zou je toch ook voor haar klaar staan? zoek hulp bij je vriendin of iemand anders of praat met de kindertelefoon wsnt het boeit wel!! En mensen willen jou wel helpen!!

xxx

Reputatie 6
Badge +3

Hey Lins123,

Natuurlijk boot het ons wel! Daarvoor ben je hier juist.

Hoe moeilijk het ook is, vertel het aan iemand die je vertrouwd! Dat kan je mentor of vertrouwenspersoon zijn, of een vriend(in). Natuurlijk kunnen het ook je ouders zijn, maar ik snap als je dat (nog) niet wil. 

Je kan altijd met de kindertelefoon bellen of chatten als je over je gevoelens wil praten of als je andere vragen hebt.

Het is heel moeilijk, maar is echt de beste oplossing!

Groetjes iemand.

Reageer