super radeloos....

  • 13 June 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben helemaal op en moe ik ben het zo zat. al jaren ellende en ik durf/kan er niks aan doen… ik weet dat ik hulp kan/moet zoeken ik weet dat ik naar de mentor kan of huisarts of vertrouwenspersoon ik weet het en ik heb al wel eens met veiligthuis gechat en met fier en 113 en ik heb ook al heel vaak met de kindertelefoon gebeld ze zullen me wel helemaal zat zijn…. ik ben het in ieder geval wel zat…. ik zou zo graag dood willen en ik snap niet waarom ik het niet kan. hoeveel rotter moet ik me nog voelen om het echt te kunnen doen… ik heb het idee dat ik niet dieper dan nu kan gaan maar blijkbaar is het toch nog steeds niet genoeg. zo moe zo ontzettend moe ik kan niet meer. sorry voor dit geklaag… x


1 reactie

Badge

Hee! Ten eerste, niemand is je zat. Ik snap je helemaal en het is goed dat je met mensen hierover praat. Je hoeft ook echt geen sorry te zeggen voor het ‘geklaag’. Het is ook niet eens klagen. Je bent open en eerlijk en dat is al mega knap van je! Ik zou je heel graag advies geven, of vertellen dat er iets is wat alles een stuk beter maakt, maar ik ga door iets vergelijkbaars en ik zoek ook nog naar een oplossing. Maar, wat ik wel kan zeggen is dat het uiteindelijk wel beter word en dat ik mega trots op je ben dat je dit hebt verteld. Ik hoop dat het snel beter gaat en als het helpt, you’re not alone. You’re loved. I wish you the best.

 

 

Reageer