Super graag terug willen naar familie

  • 28 March 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey! Ik had dus al een paar berichten terug verteld wat er allemaal was gebeurd, ik heb dus de laatste tijd dat ik heel graag weg wil uit mijn pleeggezin/gezinshuis. Ik zal super graag naar mijn tante willen maar ik spreek ze niet meer en kan niet terug naar mijn moeder of oma, dus ik moet hier blijven. Als ik echt weg wil moet ik naar een groep.. Dat is natuurlijk ook niet goed. De mensen zijn heel lief hier maar ik ben het er gewoon niet mee eens hoe ze hier dingen doen, zelfs de kleine dingetjes zoals vragen of je naar buiten mag. 

Ik word hier persoonlijk heel gek van en ik zal heel graag weg willen… Ik heb al met hun gepraat maar het word gewoon te veel. Ook elke keer als ik iets doe word mijn telefoon afgepakt en mag ik nergens meer heen, ik mag dan dus ook niet met mijn moeder bellen maar dat is wat ik het liefste doe, maar ze gaven aan dat als ik straf krijg ik ook straf moet hebben en dat willen ze niet aanpassen. Ook zeggen ze vaak dat ik overdrijf, of dat ik dingen voor aandacht doe zoals huilen, maar dat doe ik echt niet. Als ik huil is het om gevoel en niet voor aandacht, eigenlijk mag ik niet op mijn laptop maar ik doe het wel, ze zijn terug,.. dus ik ga maar weer doei!


2 reacties

Hey daar!

Wat een onwijs lastige situatie, en wat vervelend om te horen dat ze zeggen dat je dingen voor 'aandacht' doet. Ze horen jou daarbij juist te helpen.

Je zit in een best lastige situatie, en ik zou niet precies weten hoe ik je hierbij kan helpen. Heb je al gepraat met jouw begeleiders wanneer je uit het gezinshuis mag? Is dat als je 18 bent of..?

Houd lekker contact met je moeder, dat is onwijs belangrijk en het lijkt erop dat jij het ook fijn vindt.

Groetjes!

Reputatie 1
Badge +1

Hey mier! Ik houd altijd contact met mijn moeder al word het soms wel wat minder omdat ze een chronische ziekte heeft waardoor ze soms ups heeft en soms downs..  Maar daardoor kan ze soms niet goed functioneren en kan ik soms dus niet langskomen of met dr bellen. Ook mag ik pas vanaf mijn 21e /23e weg..

Dus dat duurt nog wel lang..

Reageer