Vraag

suicidal boyfriend

  • 25 February 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Hey! Aangezien ik helaas niet kan chatten/bellen met de kindertelefoon omdat het altijd tedruk is  doe ik het maar hier.

Dus ik heb een vriend hij is een stukie ouder dan ik ben en het is een langeafstands relatie  (hij wont in een 3rd world country) nou heeft hij nooit een makelijke jeugd gehad dus het moment dat hij uit huis kon deed hij dat ook maar nu is hij ontslagen een paar maande geleden, en woont hij weer tuis end moet daar supper veel betalen voor zijn kaamer daardoor heeft hij bijna geen geld meer. Hij heeft al maaden zitten zoeken naar een nieuwe baan maar kan niks vinde. Hij vertelde me dit pas een week geleden want toen kon hij niet meer zn bed uit komen en gaat het gw heel slecht en heeft me nu al meerdere keeren verteld dat he keeps thinking about suicide :/ Wij hadden de afgelopen maande heel veel ruzies  waarvan ik nu snao warom we die hadden (was qltijd om kleine dingen waar ik de shult van kreeg ik wou egelijk uit elkaar gaan omdat ondanks dat ik nogsteeds heel veel van hem hou het mentaal niet meer aan kan al onze ruzies.ik kan hem niet helpen met geld,baan of een plek en daarbij merk ik dat door all dit ik ook weer suicidal gedachtes begin tekrijgen en weer begon tesijden. helaas ik weet niet meer wat ik kan doen voor hem heeft iemand ideeen? Of weet wat ik zou moeten doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

als je zelf suïcidaal word, kun je altijd bellen/chatten met 113, zij zijn altijd bereikbaar en zullen je helpen.

als je een vertrouwenspersoon in je directe omgeving hebt, probeer daar dan ook mee te praten, want ik begrijp dat dit een hele nare situatie is. 
Het enige (en niet erg goede) advies wat ik je kan geven is proberen het een beetje los te laten, ik weet dat dat waarschijnlijk onmogelijk lijkt omdat je erg van hem houd maar je eigen gezondheid is ook heel belangrijk. Je zult in dit geval moeten kijken naar wat het beste is voor jou. Je kunt zijn situatie niet veranderen en je kunt hem ook niet echt helpen, je kunt wel proberen hem mentale support te geven. 
voel je alsjeblieft niet verantwoordelijk voor wat er ook gebeurt, dit is allemaal niet jouw schuld en je kunt hier helemaal niks aan doen. 
heel veel sterkte!

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +19

Heyy wat naar voor je misschien naar je ouders toe of je kan een geld inzamelingsactie actie doen

Reageer