suicidal

  • 28 April 2021
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Bericht bewerkt door De Kindertelefoon.

Ik zit vol met suïcidale gedachtes en wil eig gwn dood om heel eerlijk te zijn , en ik ben denk ik ik weet het niet verslaafd lichtelijk aan selfharm qua snijden. [Onnodige details verwijderd door De Kindertelefoon]  ja dat was het ga nu weer muziek luisteren wou het ff 🪄mededelen 🪄


5 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Misschien kan je met je mentor of ouders of een psycholoog?

Reputatie 2
Badge +3

1 hou op met snijden je zal er spijt van krijgen en 2 spreek met een psycholoog erover.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anotje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen.
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte en groetjes,
Esther van De Kindertelefoon

Badge

Hoi @Anotje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen.
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte en groetjes,
Esther van De Kindertelefoon

Ik zag laatst in me mail dat u hier op had gereageerd ik heb dit account laten verwijderen omdat een vriendin van me op me account wou omdat ze zelf niet op haar persoonlijke mail een account wou maken ik snap dat maar wist niet dat ze dus een topic zou starten ik dacht ze wil gwn reageren op dingen ik vraag u daarom deze topic niet serieus te nemen ik heb dit account al laten verwijderen maar dacht misschien is het handig als ik het even aangeef want wil niet zo’n topic op me naam hebben snapt u idk of het kan maar als het kan kan de topic dan worden verwijderd of na ja niet serieus worden genomen in ieder geval want tis van een vriendin van mij en niet van mij maar wel op mijn verwijderde account snapt u maar ja dat wou ik even melden 

Badge +1

Hoi @Anonymous667 ,

 

Om in te gaan op je verzoek over het verwijderen van topics: 

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd (forumregel 17).  Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord!

 

Groetjes,

Lotte van De Kindertelefoon

Reageer