stukje ven mn leven

  • 29 April 2022
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

 Op school is het niet fijn want sinds groep 1 had ik iedereen als vriend en langzaam gingen ze me pesten- ze gingen me gwn verlaten. Ik groep 7 hadden ik en b veel ruzie en ik wilde dat niet want daardoor wat er sinds groep 1 gebeurde heb ik n trauma aan en ik ging huilen. Ik vroeg wat ik gedaan had en b zei: alles! Daar begon mijn depressie n beetje. Ik ver vaker buiten gesloten, ze roddelen over mij... als je zegt "negeer hun." Dat lukt niet. Te veel kinderen zeiden dat tegen mij en daardoor kan ik het niet! Ik ben ook door insecure over mijn stem. Insecure over mijn buik door s insecure over m'n ogen door se  ik snap het doel van leven niet. Iedereen die is zo onaardig en stom tegen mij...  ik wilde gisteren mij zelf op hangen omdat het te veel werd.  Ik en b zijn bijna nooit meer bij elkaar gegaan en nu zit ze me te verplaatsen met en s. Ik zit ook te twijfelen of we nog vrienden kunnen zijn- ik vind het heel lief dat jullie mij helpen! Maar ik kan niet eens normaal met m'n ouders praten. Vrienden hen ik niet echt. Ik ben het gwn zat. Ik ga t ns proberen-


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Heftig !!! Kijk maar eens naar je handtekening. Dat zijn je echte vrienden. Wat is de zin om te leven ?? Antwoord : Je leef maar een keer. Dus je moet ervan genieten. En er geven veel mensen om je . Zoals : Je buurjongen. Klik hier maar even op . 

 

Je ‘vriendinnen’ zijn gewoon heel gemeen. Ik denk niet dat ze weer vriendinnen wil zijn. Ze zijn gemeen. Ik snap echt niet waarom ze zo tegen je doet.  Ze zijn gewoon mensen die denken dat zichzelf alles beter doet. Je moet nooit vergeten dat je nooit alleen bent. Je hebt op De Forum nog heleboel vrienden die klaar voor je staat .

 

 Van je topic Help mij !!! (deze topic bedoel ik) was ik heel erg geschrokken. Wat je vader deed is echt niet oké. Je heel hard slaan zonder dat je iets gedaan heeft. Ik was ook geschrokken van deze topic(niet te geloven) . Je vader mag je niet slaan.  Misschien kan je een video van maken als je vader je slaat zonder een goede reden. En met de video aangifte doen

 

Ik vind je verhaal echt heftig en erg. Echt erg dat je dit allemaal heeft meegemaakt. Ik wou dat ik je een knuffel mag geven

 

Groet Ava X

Reageer