stromen van paniek (liefde)

  • 29 December 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen…

Vorige week had een jongen gevraagd of ik langs wilde komen om te chillen. Die dag was gisteren. We hadden een gezellige middag en na het eten wilde ik zn telefoon pakken en dat eindigde in stoeien. Dat stoeien eindigde in knuffelen. Op het moment vond ik het heel fijn en hij is ook heel erg lief, maar nu, de volgende dag raak ik zo in paniek. 

ik krijg dan een stroom van paniek over me heen van wat nu en hoe en wil ik dit wel etc. Het is zo eng. Ik heb nog nooit in een relatie gezeten.  

ik heb dit eerder gehad met werk en met een jongen van snap. Ik wil gewoon niks meer te maken hebben met hem. Hij heeft niks gedaan maar ik wil dit niet meer. Ik wil dat dit nooit is gebeurd. Hij wilt meteen weer afspreken. Ik vind dit zo frustrerend, ik weet het niet meer. Het liefst negeer ik hem nu voor altijd maar dat is zo gemeen. Ik kan dat ook niet.

Wat moet ik doen.


4 reacties

Hey,

 

(Dit is vanuit het standpunt van een jongen). Ik denk dat die jongen jou leuk vindt. Als je geen contact meer met hem wilt zou ik gewoon eerlijk tegen hem zijn, vertel hem dat je het gister leuk vond maar dat je je nu achteraf toch niet fijn bij voelt. Je kan het beste eerlijk zijn. Anders gaat hij misschien wel denken dat jij hem leuk vindt en dan moet je hem later afwijzen en dan wordt het alleen maar pijnlijker. Je hoeft niet naar mijn advies te luisteren maar dit is denk ik wat ik zou doen als ik in jouw situatie zat. Dit is ook mijn eerste keer dat ik reageer op iemands bericht dus ik hoop dat het een beetje goed advies is. 
 

Vriendelijke groet en veel succes :)

Hey,

 

(Dit is vanuit het standpunt van een jongen). Ik denk dat die jongen jou leuk vindt. Als je geen contact meer met hem wilt zou ik gewoon eerlijk tegen hem zijn, vertel hem dat je het gister leuk vond maar dat je je nu achteraf toch niet fijn bij voelt. Je kan het beste eerlijk zijn. Anders gaat hij misschien wel denken dat jij hem leuk vindt en dan moet je hem later afwijzen en dan wordt het alleen maar pijnlijker. Je hoeft niet naar mijn advies te luisteren maar dit is denk ik wat ik zou doen als ik in jouw situatie zat. Dit is ook mijn eerste keer dat ik reageer op iemands bericht dus ik hoop dat het een beetje goed advies is. 
 

Vriendelijke groet en veel succes :)

hey dankjewel voor je antwoord! 
ik weet dus niet of ik hem wil afwijzen en hoe moet ik dat dan doen al doe ik het wel. Ik vind het lastig want ik vind hem ook wel lief en leuk alleen het idee van een relatie vind ik zo ongelofelijk eng… maar hoe moet ik dit overbrengen naar hem?

 

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

op de vraag van jou tweede comment, je zei dat je hem wel erg leuk vind enzo maar een relatie nog ‘te ver’ of in ieder geval nog erg spannend vind, dit zou je natuurlijk wel tegen hem kunnen zeggen. Dus dat je het wel leuk vond maar misschien niet voor herhaling vatbaar, of in ieder geval geen relatievoer, als je begrijpt wat ik bedoel.

dat je zeg maar wel gezellig blijft doen maar dat er geen relatie uit voort hoeft te komen vanuit jou kant.

Reputatie 4
Badge +3

Misschien moet je eerst even bij jezelf denken:

wil ik geen relatie, omdat ik hem niet leuk vind of omdat ik geen relatie wil.

En als je geen relatie wilt, omdat je het eng vindt. Ik snap dat je het eng vindt, ik vond het zelf ook eng, maar toen ik eenmaal een relatie had was het niet eng meer. Een relatie is niet moeilijk als jullie allebei 50% geven aan de relatie en eerlijk zijn! 
En als je hem wilt afwijzen doe dat dan zo snel mogelijk anders is het alleen maar moeilijker en pijnlijker.

succes! 🍀❤️

 

Reageer