Skip to main content

Hoi,

Ik ben anderhalf jaar geleden uit huis gegooid door mijn adoptieouders... omdat ze best wat losse handen hadden. Ik ben geadopteerd uit brazilie met mijn broer en zus omdat onze moeder vast zat. Mijn broer en zus waren ookal uit huis gegaan bij onze adoptieouders omdat ze werden mishandeld en mentaal verwaarloosd werden. Ik heb daar alleen nog 15 jaar gewoond en bij mij gebeurde hetzelfde... sinds ik weg ging daar wist ik net sinds een half jaar dat ik een broer en zus had en dat ik was geadopteerd... ik kreeg ook een depressie toen k weg ging door de stress. Toen na 3 maanden leerde ik mijn vriendin dr ouders kennen en ging k daar wonen.. mn vriendin betekende toen zoveel voor me, want ik lijdt aan hechtingsproblematiek. Ik hecht super snel aan mensen omdat ik nooit heb gevoeld hoe het is om liefde te krijgen... dus als iemand mij liefde geeft hecht ik me compleet aan diegene... maar toen woonde ik dus bij mn ex maar in maart ging het uit... ze zag me meer als een broer dan een vriend. Doordat kreeg ik weer depressie en uiteindelijk ben ik 2 maanden geleden daar weg gegaan. Door alle tegenslagen heb ik last van dissosiatie en posttraumatische stress stoornis... school lukt me niet meer, ik kan snachts niet slapen, ik heb emdr, ik heb school bijna elke dag maar moet daarna om 5 uur gelijk werken omdat ik ook nog laatst een scooterongeluk had gekregen en moet dus sparen voor een nieuwe scooter. Ik heb zoveel stress en loop zo erg over dat ik gewoon geen uitweg meer weet... ik sta echt op t punt in te storten... iemand help me... please 

Hey Yeahyeahh,

Wat naar dat je dit allemaal hebt meegemaakt!

Wat erg kan helpen is het tegen iemand vertellen wat je allemaal hebt meegemaakt. Dat kan bijvoorbeeld je mentor, vertrouwenspersoon, een vriend(in) zijn of iemand anders die je vertrouwd. Het kan erg opluchten om het tegen iemand te vertellen en diegene kan jou dan misschien ook helpen.

Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen of chatten. De mensen van de kindertelefoon zijn er altijd voor je, en zullen je vast begrijpen en helpen.

Ik weet niet echt hoe ik je nog verder kan helpen, maar ik hoop dat je situatie snel verbeterd!

Groetjes iemand.


Vraag hulp! Je hoeft dit niet alleen te doen. Je bent sterker dan je denkt!

Wij zijn er voor je, liefs


Reageer