Skip to main content

stress over kamp (wat nog maanden duurt)

• October 18, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

Ik krijg dus ergens dit jaar kamp en van mijn ouders moet ik er perse heen. Ik heb best wel heimwee, ook al weet ik niet waarom want ik haat thuiszijn. Ik wil dus helemaal niet op kamp. Waarschijnlijk word ik dan weer gepest en ik ben bang dat er mensen in mijn tent gaan kijken of dingen gaan stelen. Ook mogen er geen telefoons mee.

Ik heb dit allemaal al meerdere keren besproken met mijn ouders, maar ze dwingen me te gaan. ¨het is goed voor je ontwikkeling¨, zeggen ze. Ja tuurlijk is het goed voor mn ontwikkeling om me hier maanden van tevoren al zorgen over te maken.

Ik heb al een compromis voorgesteld dat ik meega maar wel mn telefoon meeneem om met ze te kunnen appen en bellen als het niet gaat maar dat is ook een dikke nee.

Ik wil echt zo niet naar dat kamp want ik weet nu al dat ik het helemaal niet naar mn zin ga hebben. en ik wil niet gezien worden als een klein baby’tje met heimwee die naar pappie en mammie wil. maar als ik ze niet kan appen of bellen hoe willen ze dan dat ik met heimwee omga

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Aww, dat klinkt echt vervelend. Heimwee is echt niet makkelijk, en het is best wel raar dat je geen telefoon mee mag nemen om je ouders te kunnen bellen. Misschien kun je nog een keer met je ouders praten en uitleggen hoe je je voelt, en dat het echt niet goed voor je is om geen contact te hebben als je je niet lekker voelt. 

xx liefs Wolf 🐺