stress loopt uit de hand

  • 16 February 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hoi lieve allemaal, 

ik struggle op het moment enorm veel met mijn mentale gezondheid en dat uit zich in heel weinig eten of overgeven nadat ik heb gegeten, ik heb dit mijn moeder vertelt maar die reageerde teleurgesteld.

ik loop heel erg achter op school maar gelukkig heb ik een super aardige mentor die er een beetje rekening mee houdt.

ook heb ik mezelf lopen snijden en zit ik in therapie, maar ik kan gewoon niet meer met de stress en zorgen omgaan. ik weet niet wat ik moet doen en ik ben enorm radeloos in alles en iedereen om me heen.

ik vraag bij deze om jullie advies...wat moet ik doen en wat ook zeker niet?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat lijkt me heel naar en ook dat je niet weet wat je ermee aan moet. Kun je de kindertelefoon bellen?  Dan kun je er alles over vertellen en ze staan altijd aan jouw kant.   En als je alles wat je voelt opschrijft en dat aan je moeder laat lezen of vertelt ? Of aan je mentor laten lezen en samen met  haar/hem met je moeder gaan praten?  Dan weet je wat je kwijt wil en kan zij goed zien dat je er erg mee zit.  Ik weet natuurlijk geen oplossing maar ik zou je willen helpen.

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heey ik denk dat het helpt als je de kindertelefoon belt dat helpt erg en misschien kunnen zij je beter helpen ik vind dit heel naar voor je en ik hoop op het beste

Reputatie 2
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes De Kindertelefoon.

Reageer