Skip to main content

Ik wilde eig niet meer hier schrijven, maar wil mn nicht hier niet mee lastig vallen en k wil gwn ff opinion van iemand die me niet kent. Ik zit dus in een vriendengroep waar ik eerst heel close mee was er zit een ex bff van me in waar k nu inmiddels wel oke mee ben maar iedereen mag haar en ja soms zegt ze gwn kutte dingen tegen me waar de rest t dan mee eens is. Ik heb een hele goede vriendin in die vriendengroep en een vriendin waar k echt heel onzeker van wordt. Ik zal beginnen met de vriendin waar k heel onzeker van wordt ze doet op school gwn aardig tegen me maar sinds dat we een discussie hadden in de groepsapp skipt ze me op snap en reageert ze wel in de groepsapp. En ja dan denk k elke keer mag ze me nou of mag ze me niet en k weet t gwn niet. en we waren vorig jaar best goed bevriend dus ik snap niet wat ik fout heb gedaan dat me nu zo behandeld en mijn moeder kent haar moeder via via ofz en mn moeder zegt ook van ja ze s ook gwn onzeker maar ja wat heb k dr aan k weet gwn niet hoe k tegen haar moet doen. En of ik dr nu ook moet negeren op snap of juist niet.

Dan hebben we mn vriendin waar k echt goed mee ben vorig jaar zijn we echt goed bevriend geraakt en dit jaar nog. Maar ze s best onzeker merk ik en ze durft haar mening niet echt te uiten naar andere mensen en ze laat dus ook andere snel over haar heen lopen. (wat ik trouwens echt heel kut vindt voor haar en k probeer t ook zo vaak mogelijk voor dr op te nemen maar soms heeft dat ook geen nut) maar laatst had ik het met haar over de vriendin die me onzeker maakt en dat ik het gewoon kut vond met die discussie in de groepsapp maar mijn goede vriendin zei gwn ja viel wel mee toch en toen zei k van nou nee want.. en toen zei ze oh k dacht dat t wel mee viel en dat zei ne nog n keer dr bovenop en toen zei k (fluisterend want ja t had geen zin meer) ja dan viel t wel mee. En k voelde me zo kut toen want k besefte gwn van k ben heel goed bevriend met haar en we zijn zo close geworden en dan neem je t niet voor me op. En ja ik weet niet k was toen gwn echt heel echt gekwetst en k stond echt op t punt van huilen in de les want het was gewoon te veel schoolstress en al dit vriendinnengezeik. Ik ging toen met mn moeder appen want zij was sws bereikbaar en toen heb ik het nog vol kunnen houden. ik heb het nog steeds heel gezellig met mn vriendin maar ze zegt steeds vaker nee tegen mij en als andere precies hetzelfde vragen zegt ze wel ja. En voel me daardoor echt aan de kant gezet, maar k geef heel veel om dr en k weet gwn niet of ze me kut vindt worden ofz. En ik moet nog heel het schooljaar en dan heb k dadelijk niemand meer en k weet niet wat k fout doe. Ik vroeg ook iets over school en ze skipt me gewoon op snap terwijl k heb gezien dat ze online is geweest en ja….

In onze vriendengroep is er ook een ‘vriendin’ bijgekomen en niemand mag haar echt eigenlijk maar ze heeft niemand anders. Uiteindelijk na heel veel irritatie heb ik haar een appje gestuurd of ze een beetje afstand van mijn en de vriendengroep wil nemen en dat ze best een keer hoi kan zeggen en een keer in de pauze erbij kan zitten maar niet elke pauze omdat onze vriendengroep (toen) heel fijn is en ik dat zou wil houden. En ik heb haar sws niet gesproken vorig jaar en nu deed ze in een keer of we beste vrienden waren en ik wilde geen b optie zijn. De rest van de vriendengroep moedigde me aan om dit te sturen, maar ze zit nu nogsteeds hele tijd bij ons en ze is nu boos op mij en de rest durft niet haar te negeren of iets ervan te zeggen. Dus doordat ik voor mezelf ben opgekomen ben ik nu de gebeten hond.

Ik weet het gewoon niet meer en k heb het er wel met mijn ouders over maar die zeggen vooral dat ik te veel nadenk en moet proberen het van me af te zetten en er niks meer om te geven ookal is dat moeilijk. Maar t s gwn echt heel moeilijk om er echt niks om te geven want k kan t zeggen maar dan is t niet gelijk zo.

Maar ja k hoop dat iemand dit helemaal leest en me advies kan geven misschien?

Ook al heb je geen advies bedankt voor t lezen <3

Anoniempie145

Geen reactie

Reageer