stress en slaapproblemen

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal…

Wat fijn dat je er bent, ben je voor het eerst hier? blablabalabalblbablba. Ik ben bang om te gaan slapen. Ik ben bang voor wat er de volgende dag komt. Ik ben nu 15 jaar oud. Ik heb de hele week leren uitgesteld en nu loop ik vast. Morgen 2 toetsen waar ik een onvoldoende voor ga halen. Ik heb het veel te druk. Ik ben fucked. Ik wil het niet tegen mijn moeder zeggen omdat ze dan toch weer vindt dat ik me aanstel. Ik ga proberen af te kijken anders ga ik het namelijk niet halen. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje goed en ben ik morgen energiek. 

Er is een jongen die ik leuk vind en waar ik niet voor wil falen maar ik weet nu al dat hij mij toch niet wil. Ik vind mezelf zo irritant. Als ik niet eens met mezelf om kan gaan, hoe kan een ander dan met mij om gaan? Niet. Maarja. We fietsen altijd samen en hij heeft de leukste lach van de hele wereld. Maar hoe ga ik van vrienden naar meer? 

Ik wil slapen en ben ook super moe maar als ik dan lig, ga ik piekeren. Waar ik op dat moment toch niks meer aan kan doen. Ik weet dat ik nu laat ben en ik haat mezelf daar zo erg voor.  Waar is het leven voor? Dat vraag ik me ook af. Waarom ben ik hier? Alles gebeurd toch met een reden? Ik ben het daar wel mee eens maar waarom dit nou weer gebeurd weet ik niet. 

Ik merk aan mezelf dat ik het heel lastig vind om mezelf te motiveren of om mezelf blij te maken. Ik heb daar echt anderen voor nodig en ik vind het zo vervelend om afhankelijk van anderen te zijn. 

Ook lees ik zoveel kinderen die stress door school hebben. School moet hier dan toch iets aan doen? Het is toch belachelijk dat we ons allemaal zo voelen???

Naja…. Dankjewel dat je even mijn klaagmuur kon zijn en hopelijk kan ik je binnekort updaten dat het beter gaat.

Doei doei ":P 


2 reacties

Hoi! Ik heb ook een beetje hetzelfde, ik ben 12 en ik kan meestal niet in slaap vallen, en nu ben ik ook weer bang om in slaap te vallen ‘wat gaat er gebeuren morgen.’ ‘wat houdt dit in?’, ik herken dit volledig. Je zou eens moeten zoeken op HSP test, of iets anders waardoor je wss niet in slaap kan komen.

 

ps: wil je ook alsjeblieft even mijn topic lezen?

Reputatie 3
Badge +4

Hoi meisjeindreigenwereld

 

Ik snap het gevoel dat je wil weten wat er de volgende dag gaat gebeuren, heb ik ook. Ik ga dan meestal proberen om gewoon de gedachtes van me af te schuiven. En desnoods ga ik nog even lezen. Maar ik heb niet dat ik een hele week mijn leerwerk uitstel. Kan je een beetje verklaring geven waar dat vandaan komt dat je niet gaat leren?

dan naar je volgende punt: Ik heb verkering met mijn beste vriend sinds bijna 48 uur en het ging eigenlijk heel makkelijk. Ik wist van hem al dat hij Bi was, en hij gaf mij ook hints dat hij op mij viel. Maar ik wist van mezelf nog niet of ik verliefd was of gewoon beste vrienden wilde blijven. Maar ik kwam erachter dat ik hem wel degelijk leuk vond en ik durfde hem niet te vragen, maar toen vroeg ik het toch. En hij zei ja. Zo ging dat, misschien herken je deze situatie of een van deze situaties bij jou. 
 

Waar is het leven voor?, waarom ben ik hier? En Alles gebeurt toch met een reden?

wat mij betreft is het leven niet voorbestemd en heb je zelf wel degelijk invloed op hoe je leven gaat verlopen. En eigen keuzes leiden tot het onverkieselijke vergissingen. Je kan dan leren van je fouten om het volgende keer wel beter te doen. Dit is een leerproces en dat is echt wat bij een mens hoor, wat mij betreft. Je zal hier dus ook zijn, omdat je gewoon een leuk leven kan leiden, of diep kan vallen en opstaan. Het leven is er om de wereld net iets mooier te maken.

 

Hopelijk kan je hier iets mee!

Reageer