Vraag

stress en geslagen

  • 8 January 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

Ok ik heet Alex maar ik heb een zware leven ik word geslagen door mijn ouders ik krijg van alles de schuld ik mag niet naar familie ik mag niet naar buiten niet naar vrienden omdat ik ‘raar’ ben volgens hun zei ‘haten’ mij zeggen zei zelf en het ergste vind ik dat ze mij slaan ik heb soms dat ik paniek aanvallen hebben letterlijk ik weet niet wat ik moet doen maar het probleem is ook dat ik niet naar de minder bescherming wil gaan omdat ik bang ben dat mijn familie raar over mij gaat denken omdat ik hun broer en zus heb veraden en zei zeggen zelf ook tegen mij je moet ermee leven wij krijgen ook klappen maar ik kan hier niet mee leven en wat ook erg is is school ik stress veel omdat ik te veel werk heb ik doe nu havo/vwo zit in de eerste ben 13 jaar maar ik heb heel veel werk ik kan dit niet aan ik wil een lagere advies maar anders krijg ik klappen van mijn ouders ik mag geen lage cijfers halen (die haal ik soms) en ik heb zelfmoord gedachtes heb zelfs een poging gedaan  en het ergste is dat ik 1 keer ben flauwgevallen daar weet niemand van mijn ouders geloven mij ook niet ik weet gewoon niet wat ik moet doen op deze wereld ik weet het niet ik wil er een eind aan maken maar ik wil ook mijn dromen waarmaken ik heb het echt hard maar ik wil mijn geliefdes zoals mijn familie wel zien maar daarom wil ik niet naar de kinderbescherming gaan alsjeblieft iemand hell mij alsjeblieft voordat ik iets doms doe


1 reactie

Hoi MotionsLost,

 

Wat verschrikkelijk dat in zo'n situatie zit!

Je geeft aan dat je mishandeld wordt door je ouders. Je wilt de kinderbescherming niet contacteren omdat je erg bang bent dat je familie je dan raar aan gaat kijken en omdat je bang met ze kwijt te raken. Toch raad ik je wel aan om hulp in te schakelen want de situatie zoals die nu is kan ook niet zo blijven en ik snap goed dat je dit niet lang meer volhoudt. Wat je ouders doen is niet oké en wat ze doen valt onder kindermishandeling. 

Je kan ook altijd contact opnemen met Veilig Thuis. Veilig Thuis is iedere dag anoniem te bereiken. Ze zijn 24/7 bereikbaar via de telefoon en zijn iedere dag tussen 9 en 17 uur bereikbaar via de chat. De medewerkers bij Veilig Thuis kunnen je denk ik goede ondersteuning bieden om te kijken wat je het best kan doen en kunnen je helpen om jouw situatie te verbeteren.

 

Ook geef je aan dat je zelfmoordgedachtes hebt. Zelfmoord lijkt misschien een oplossing, maar het is echt de oplossing! Als je denkt dat je jezelf wat aan wilt doen kan je altijd anoniem contact opnemen met 113 zelfmoordpreventie. 113 is iedere dag 24/7 bereikbaar via de telefoon en via hun chat en de medewerkers van 113 kunnen je denk ik ook goede hulp bieden.

De kindertelefoon staat ook iedere dag voor je klaar! De kindertelefoon is iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bereikbaar via de chat of telefonisch.

 

  • Telefoonnummer 113: 0800-0113
  • Telefoonnummer Veilig Thuis: 0800-2000
  • Telefoonnummer Kindertelefoon: 0800-0432

 

Heel veel sterkte gewenst! Als je meer kwijt wilt of als je meer vragen hebt ben je ook altijd welkom op het forum!!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer