stress en enge/gekke gedachtes

  • 25 March 2020
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen allemaal, 

 

Als eerste wil ik jullie bedanken als jullie dit helemaal lezen. 

Ik ben nieuw hier, ik ben een meisje van 14 en ik heb heel erg last van stress ik heb de ensgte en gekste gedachtes ik was denk ik 3 weken geleden nog hartstikke blij en genoot van elk klein dingetje, ik werd ziek (gewoon de griep) en werd weer wat beter maar mocht nog een dag thuis blijven want ik was steeds heel duizelig alleen die dag moest iedereen in het huis werken of naar school ik was dus helemaal alleen. Toen werd ik opeens helemaal gek ik werd heel duizelig kreeg veel buikkrampen en heb wel 3 uren gehuild toen was ik opeens bang mezelf iets aan te doen & heb ik gelijk mijn moeder gebeld en alles verteld ik was echt heel bang, ik heb het die middag ook gelijk aan mijn vader verteld en een paar dagen later aan mijn broer en de rest van de familie. Ik wil echt van deze stress af want ik maak mezelf helemaal kapot en ik ben bang.  Ik val huilend in slaap om ongv 12u en ik wordt huilend wakker om half 5. Heeft iemand hier ook iets van dit meegemaakt en weet iemand wat ik moet doen?

Marley


6 reacties

Badge

…....

Nou ik ben 2 jaar lang gepest en ze zeiden pleeg zm niemand mist je op een gegeven moment geloofden ik het en heb 6 x zm proberen te plegen maar nu wil ik dat niet meer want ik heb geleerd dat er altijd mensen van me houden dat moet jij ook weten.

en ga gwn leuke Dingen doen 

Hey Marley

 

Wat vervelend voor je dat je zulke last hebt van stress. Dat moment van buikkrampen en huilen moet best beangstigend geweest zijn. 

 

Goed dat je je familie verteld hebt over wat er gebeurd is. Heeft deze je kunnen helpen, of zijn jullie van plan om iets te ondernemen? Gezien de ernst van je stressaanval, zou het geen kwaad kunnen om wat je doormaakte eens met de huisarts te bespreken. 

 

Heb je een idee waar de stress vandaan kwam? Was je soms voor het eerst alleen thuis, of was je gespannen voor iets wat nog moest komen?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

Hai kenshin, heel erg bedankt voor je hulp!

Ik heb vroeger veel ongelukken gehad en ik ben nog maar 14 dus zolang geleden is het allemaal nog niet . Ik was niet voor het eerst thuis want ik ben dat wel vaker maar opeens voelde ik me helemaal niet goed. Ik ben ook vaak bang dat ik een ernstige ziekte of iets krijg terwijl ik helemaal niet ziek ben of iets. En ik ga hulp krijgen want we kunnen vandaag gebeld worden.

Mvg Marley.

Goed dat je hulp zal krijgen. Ik wens je het beste :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Succes!!! Hopen dat het helpt

Hey! Heel veel sterkte🍀

Xx

Reageer