stress door thuissituatie en bang dat het weer gebeurt

  • 6 October 2022
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een meisje van 17 jaar 

en ik heb thuis hele erge dingen mee gemaakt en zie dat ook steeds voor me ik voel me zo alleen en er komt ook een rechtszaak aan weet alleen niet wanneer en heb zoveel stress dat ik niet normaal kan slapen en ben vaak ziek van de stress en het word niet minder en kan er ook niet normaal naar school 

mij zie echt steeds voor me wat me vader deed ik ben zo bang dat er weer iets gebeurd 


4 reacties

Heya ik hoor het gaat niet zo goed? Meschien wel beetje heftig om dit te lezen maar meschien kan je ff naar een crisis centrum gaan voor even rust voor jullie beide want een rechtszaak is er dan iets vrij vreselijks gebeurd

 

liefs een onbekende van het internet

Reputatie 3
Badge +1

heey meid,

misschien is het goed om even uit huis te gaan en om met een therapeut te praten of met een psycholoog wat het is niet oke als je heel slecht slaapt en ziek bent van de stress. 

zorg vooral goed voor jezelf! verwen jezelf met wat lekkers of iets wat je graag doet! zoek afleiding! 

sterkte -xxx- 

Hey ik woon al niet meer thuis ben al langer dan een jaar uit huis mag niet thuis wonen is te onveilig en nu wacht ik al heel lang op een rechtszaak en ik voel me zo alleen want niemand gelooft me van me familie en zelfs me moeder niet sta er helemaal alleen voor 

Badge

Hey ik ben een meisje van 17 jaar 

en ik heb thuis hele erge dingen mee gemaakt en zie dat ook steeds voor me ik voel me zo alleen en er komt ook een rechtszaak aan weet alleen niet wanneer en heb zoveel stress dat ik niet normaal kan slapen en ben vaak ziek van de stress en het word niet minder en kan er ook niet normaal naar school 

mij zie echt steeds voor me wat me vader deed ik ben zo bang dat er weer iets gebeurd 

Hey mag ik vragen wat er dan is gebeurd?? 

Reageer