Stress

  • 6 October 2022
  • 0 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Hey,

ik ben een meisje van bijna 15. Ik zit nu in 4 gymnasium. Alles lukt prima, maar toch heb ik vaak last van lichte paniekaanvallen. Ik heb volgende week ook al 5 toetsen, terwijl het ook pas het begin van het jaar is.

Mensen zien het ook niet aan me dat ik het soms moeilijk heb: ik haal goede cijfers en doe altijd wel blij. Ik voel me zelf alleen niet zo. Ik voel me te dik en niet goed genoeg. 

Op school doe ik heel erg mijn best. Ik leer veel en maak meestal wel prima plannings, maar alsnog voelt het vaak alsof ik het eigenlijk allemaal even niet meer aankan. Soms denk ik wel eens aan sh (en ik doe het soms wel een beetje, maar niet echt snijden ofz).  Ik zou het wel aan iemand willen vertellen en er over kunnen praten, maar ik durf het niet te zeggen. Andere hebben ook al genoeg problemen en straks vinden mensen me raar ofz of dat ik me aanstel.

Ik heb het ook moeilijk gehad met een familielid die zelfmoord pleegde en eentje die gewoon is overleden. Ook hoorde ik laatst mijn zus met haar vriend midden in de nacht seggs hebben :(

 

Soms zou ik gewoon even niks doen, maar dat kan niet. 

 

Ik moest dit allemaal gewoon even kwijt… Thanks voor het lezen :)

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer