Vraag

Stress

  • 7 May 2019
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Laaste tijd heb ik erg last van stress enzo. Ik weet alleen niet wat ik moet doen. Ik heb ongeveer 2 maanden geleden ook een ongeluk gehad op mijn mountainbike en heb last van angst daardoor. Ik heb ook iets waardoor ik gevoelens van andere krijg en heb dus (als iemand ergens om mij heen verdrietig ofzoiets is) dat ik er ook verdrietig van word. Ik weet alleen niet wat ik moet doen tegen deze angst en stress.

1 reactie

Misschien maar je kan met je auders dit bespreken wat er gaande is met je stres etc.

En je auders kunnen dan wat voor je betekenen om je te helpen ermee, om iets zoeken voor je om naar een soort therapie ofzo te gaan voor een tijdje tot dat je wat beter voelt enzo.

Je kan het proberen te vragen, maar ik bedenk alvast een oplossing dat kan werken of niet wat ik vertel hier.

Ik heb misschien niet zoals jij met die stres en die mountainbike angst en voelt andermans gevolenes zoals jij zei van als iemand verdriet heeft dat jij ook verdrietig bent.

Maar je kan proberen aan je auders om hulp te vragen.

Suc6 Lizza. Ik duim erop ๐Ÿ‘๐Ÿปdat het beter gaat voor je als je iemand hebt gevonden die je kan helpen om je beter te laten voelen en je angst kan verminderen.
Wees sterk Lizza, ๐Ÿ’ช๐Ÿปik heb vertrouwen dat het goed komt met je, heb ook zelf vertrouwen erin dat het goed komt met jou.

Gr. Jade

Reageer