stress

  • 21 August 2018
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Ik voel me heel naar heeft iemand tips om stress tegen te gaan of stress te voorkomen ik weet namelijik niet wat ik moet doen. Ik voel me zo kut. Ik snap het als niemand reageert. Want ik ben het toch niet waart. Ik ben niemand en niks waart. Als ik dood ben zou niemand me missen. Mischien is zelfmoord nu wel de enige oplossing.

7 reacties

Hallo lise123
Natuurlijk niet! zelfmoord is nooit de oplossing, daar moet je zeker niet aan denken. Ieder mens is iets waard en jij zeker ook, je bent gestrest en dat brengt veel verwarringen op dat is alsmaar logisch. Probeer te praten met familie of vrienden voor hulp met school of werk of wat de reden van jou stres ook is. Doe lekker rustig aan muziek op en relaxen klinkt makkelijker gezegd als gedaan maar t is wel zo.
groetjes,

Trustinme
Ik ga proberen om met een vriendin te gaan praten bedankt voor de tip, nu ga ik ook proberen of rustige muziek luisteren helpt. Dank je wel.
hey Lise123
Heel goed! en natuurlijk geen dank en ik wens je veel succes verder, het zal je goed gaan.
groetjes,
Trustinme
Nu gaat het nog niet goed. Bestslecht eigenlijk
Hei! Ik herkende het, maar mijn oplossing is vinden waarbij het een uitlaatklep word, zodat je niet meer in een kooitje zit. Ik ging dus altijd comedy kijken en comedy dingen tekenen! Daarna was ik uiteindelijk bereid om met mensen te praten en open te gooien alsof het me niks meer boeide!
Goede tip, dank je wel!
Het is me niet gelukt om met me vriendin te praten toen.
Mischien lukt dit binnekort...

Reageer