Hoihoi, wat rot voor je... ik herken het helemaal, je kan zo moe worden van stress en piekeren! Zelf word ik er rustig van door alles wat ik denk op te schrijven in een dagboek. Of door af en toe even goed voor jezelf te zorgen, neem een uitgebreide douchebeurt en ga vroeg naar bed, misschien kun je mediteren? Klinkt misschien zweverig maar kan echt helpen. En natuurlijk erover praten met mensen die je vertrouwd. Veel liefs en sterktr!
Hey,
Wat een vervelende situatie seg…
Ik herken me een beetje in jouw situatie… ik heb zelf super veel stress voor school etc als je meer wilt weten lees dan mr mijn topic. Boh, ik wou even wat tips geven:
-Als ik stress hebt helpt het om er met mensen over te praten. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar achteraf lucht het echt op! Vaak geven ze dan ook tips aan je en dat is handig, want ze kennen je beter dan wij .
-Het helpt inderdaad ook om te schrijven. Schrijf alles wat in je opkomt neer dat kan echt een opluchting zijn omdat je het anders blijft ophopen in je hoofd.
-Klinkt miss kinderachtig maar je kan het ook vertellen aan een knuffel. Die hebben geen vooroordelen over jou en jouw situatie. Ook dit lucht op!
-als laatste tip wil ik geven: doe dingen die jij leuk vind bv je hobby, lezen, TikTok,...(ik weet niet wat je leuk vindt natuurlijk :))
veel suc6!
hopelijk heb je hier wat aan.
grts Lisa