Vraag

Stoppen met turnen

  • 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hii, ik ben een meid van 14 jaar en ik doe al zo’n 10 jaar aan turnen. Maar mijn lichaam begeeft het, en ik heb er zo’n verdriet van dat ik moet stoppen. Iemand tips om het te overleven? (Misschien wel handig om te weten, ik ben depressief en snij mezelf.)

 

xx


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

probeer misschien iets anders om je energie aan kwijt te raken, bijvoorbeeld gewwoon kijken hoe hard en hoe vaak je een kussen tegen je hoofd aan kunt bonken zeggen:”ik heb hier geen zin in”. Wie weet of het helpt

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @X.anoniem ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge

Ik heb nu een tijd niet meer kunnen voetballen door een operatie aan mijn been, nu ga ik waarschijnlijk definitief stoppen wat ik ook heel jammer vind omdat ik het zo lang deed. Bij mij helpt het om dan ook even aan alle negatieve dingen van in jouw geval turnen te kijken en beseffen hoe fijn het is dat dat er nu ook niet meer is. Het is lastig om je woede, verdriet en energie kwijt te kunnen zonder te sporten heb ik gemerkt terwijl.ik.thuis zat met mijn been. Nu vindt ik het heel fijn om hard te lopen of te fietsen omdat je dan echt even tot het gaatje kan gaan en alle woede eruit kan laten, want dat is vaak ook gewoon even nodig en dat is oke. Misschien helpt het om ook zoeits te zoeken waar je je energie aan kwijt kunt en aan de voordelen te denken van niet meer turnen. Misschien kan je in de toekomst ooit weer turnen als je dat wilt, er is altijd hoop. Heel veel succes🍀🍀🍀

Reageer