Vraag

stoppen met sport

  • 2 April 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik ben momenteel 15 bijna 16 en ga volgend jaar nasr het mbo. Ook heb ik een baan, nu is het einde van het seizoen van voetbal er en vragen ze aan ons of wij volgend jasr doorgaan of stoppen. Ik twijfel heel erg ik doe het al best lang ben al eens eerder gestopt masr ben toen weer begonnen voetbal nu al weer 6 jaar maar de laatste tijd voelen de trainingen niet meer aan als hobby maar als een verplichting ik kijk hier dan ook elke dag tegen op de wedstrijden zijn enigzins nog wel leuk. Ook denk ik erover te stoppen omdat ik meer tijd wil voor mijn werk hierbij komt dus ook een nieuwe opleiding en ik wil graag nog wat vrije tijd over houden. Nou ben ik zelf toen ik 7 was gediagnosticeerd met autisme ik vind het super moeilijk om keuzes te maken en kan hier heel erg kver stressen ik stress dus nu al 2 weken over wat ik nu moet doen, toen ik het er met kns mam overhad zij ze ja dat moet je zelf maar kijken dus dat hielp niet veel. Ik ben bang dat als ik stop ik er volgend jaar weer zin in krijg. Ik moet dit vandaag laten weten en ik weet het nog steeds niet


2 reacties

Badge

Hoi

 

Als je er echt tegenop kijkt en je echt weet dat je het doet voor hobby en niet om je er je baan van te maken dan zou ik stoppen scheelt veel tijd en stress en als je er weer zin hebt in de toekomst meld je gwn weer aan. Succes!

Badge +1

Ik had ook ooit zoiets maar ik was toen gewoon niet gegaan maar toen werden mijn ouders boos. Ik zou gewoon aan je ouders vragen of je ervan af mag en dan zeggen hoe je je erbij voelt, ik zou ook neo janken dan lijkt het wat heftiger en is de kans groter dat ze je laten stoppen.

Reageer