Skip to main content

hoi ben ik weer, Sorry.

Zoals sommige van jullie al wisten zou ik na de vakantie naar een maatschappelijk werkster gaan. Of nou, Zij kwam juist naar mij.

vorige week Donderdag hebben wij kennis gemaakt. Ging opzich wel goed, Maar ik wou het gelijk al stoppen.

Dus wij hadden dus een afspraak gemaakt voor vandaag,  En ik zou dus op school dat gesprek met haar hebben, Maar ben na Praktijk Onderwijs gewoon weg gegaan naar huis.

Uiteindelijk is zij dus toch gekomen naar mij, Maar ik vond het gesprek gewoon zwaar kut. Ze stelde de meest nutteloze vragen ooit, Of ze stelde vragen waar ik geen antwoord op wist, Of ze stelde vragen daar ik geen antwoord op wou geven. Dus ik loog gewoon het hele gesprek lang.

Op een gegeven moment werd ik best geïriteerd, En zij ook. 

en toen kwam mijn vader ook mee praten, En ik de hele tijd liegen dat er niks is, En dat school alles verkeerd ziet enz.

Toen zei ik gwn dat ik de gesprekken direct ging stoppen omdat ik het niet fijn vind. En toen ben ik boos naar boven op mijn kamer gaan zitten.

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen, Ik heb die gesprekken gestopt. Wat ik eigenlijk wel een goed idee vind. Maar ik weet niet hoe ik verder moet. Ik wil dat dit stopt, Maar ik wil geen actie ondernemen. Niks helpt.

en het tegen mijn ouders zeggen gaat niet gebeuren, Dus niks helpt. 

ik weet het gewoon niet meer!! Iemand tips?

gr. Anoniem

PS: De titel was eerst: 'Maatschappelijk Werkster' 

Maar de kindertelefoon heeft t natuurlijk veranderd...

Heey,

Dat doen ze zodat het voor andere forumgebruikers duidelijker is waar je topic over gaat, zodat de titel beter aansluit bij de inhoud van je topic. Daar is toch niks mee? In dit geval lijkt me de titel passend.

Groetjes,
Simply Me

Heey,

Dat doen ze zodat het voor andere forumgebruikers duidelijker is waar je topic over gaat, zodat de titel beter aansluit bij de inhoud van je topic. Daar is toch niks mee? In dit geval lijkt me de titel passend.

Groetjes,
Simply Me

Sorry, Er was wel iets mis mee. Omdat ik al ben gestopt met de maatschappelijk werkster. 

Maar nu staat er 'Stoppen Met Maatschappelijk Werkster?' 

Dus dan vraag je eigenlijk om advies of je moet stoppen met de maatschappelik werkster.

Daarom dat.

Sorry, Er was wel iets mis mee. Omdat ik al ben gestopt met de maatschappelijk werkster. 

Dus dan vraag je eigenlijk om advies of je moet stoppen met de maatschappelik werkster.

Daarom dat.

Ah ik snap wat je bedoelt. Wat Simply Me zegt klopt wel, de KT doet haar best om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden en om jou zo goed mogelijk te helpen. Soms kan dat wat minder succesvol uitpakken - zoals in dit topic -, maar het is geen drama toch?

Hey An_oniem,

Het gevoel gaat niet vanzelf weg, en hoe langer je wacht om je open te stellen voor hulp, hoe erger het wordt. Ik zou echt met de medewerker gaan praten, hoe moeilijk je het ook vind en niet liegen. De vragen zijn misschien raar, maar hij/zij weer wat hij/zij doet. Je kan hem/haar uitleggen hoe moeilijk het voor jou is om over je gevoelens te praten en dat dat is waarom je zo reageerde de vorige keer. Hij/zij is er om jou te helpen, dus grijp die hulp aan!

Groetje iemand.

Het leek ook alsof je twijfelde over dat stoppen. Je bent wel gestopt, maar je weet ook niet hoe verder en je wilt dat het stopt.

Verder sluit ik me helemaal aan bij de reactie van Lost in Life, grijp die hulp aan, je kunt het echt gebruiken!

Groetjes
Simply Me

Hey An_oniem,

Het gevoel gaat niet vanzelf weg, en hoe langer je wacht om je open te stellen voor hulp, hoe erger het wordt. Ik zou echt met de medewerker gaan praten, hoe moeilijk je het ook vind en niet liegen. De vragen zijn misschien raar, maar hij/zij weer wat hij/zij doet. Je kan hem/haar uitleggen hoe moeilijk het voor jou is om over je gevoelens te praten en dat dat is waarom je zo reageerde de vorige keer. Hij/zij is er om jou te helpen, dus grijp die hulp aan!

Groetje iemand.

Kan niet meer, Ik heb t allang gestopt.

Maar wat mijn vader wel zei was: Als het weer niet lekker gaat op school dan komt ze weer om met jou te praten.

Maar ik vond haar gewoon super irritant, En het was totaal niet fijn.

Ik heb morgen coach gesprek met mijn mentor. 

Ik zie het wel...

Reageer