hoi ben ik weer, Sorry.
Zoals sommige van jullie al wisten zou ik na de vakantie naar een maatschappelijk werkster gaan. Of nou, Zij kwam juist naar mij.
vorige week Donderdag hebben wij kennis gemaakt. Ging opzich wel goed, Maar ik wou het gelijk al stoppen.
Dus wij hadden dus een afspraak gemaakt voor vandaag, En ik zou dus op school dat gesprek met haar hebben, Maar ben na Praktijk Onderwijs gewoon weg gegaan naar huis.
Uiteindelijk is zij dus toch gekomen naar mij, Maar ik vond het gesprek gewoon zwaar kut. Ze stelde de meest nutteloze vragen ooit, Of ze stelde vragen waar ik geen antwoord op wist, Of ze stelde vragen daar ik geen antwoord op wou geven. Dus ik loog gewoon het hele gesprek lang.
Op een gegeven moment werd ik best geïriteerd, En zij ook.
en toen kwam mijn vader ook mee praten, En ik de hele tijd liegen dat er niks is, En dat school alles verkeerd ziet enz.
Toen zei ik gwn dat ik de gesprekken direct ging stoppen omdat ik het niet fijn vind. En toen ben ik boos naar boven op mijn kamer gaan zitten.
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen, Ik heb die gesprekken gestopt. Wat ik eigenlijk wel een goed idee vind. Maar ik weet niet hoe ik verder moet. Ik wil dat dit stopt, Maar ik wil geen actie ondernemen. Niks helpt.
en het tegen mijn ouders zeggen gaat niet gebeuren, Dus niks helpt.
ik weet het gewoon niet meer!! Iemand tips?
gr. Anoniem