Skip to main content
Vraag

stop met seksvragen(lijsten)

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi,

Ben ik de enige die al die seks vragen(lijsten) vervelend vind? Ik bedoel, als je echt iets kwijt wilt of iets wilt weten waar toevallig seks in meespeelt is dat prima. Maar de laatste tijd zie ik Alleen maar van die vragen en vragenlijsten. Voor iemand met trauma (ik ga niet zeggen wat precies voor privacy redenen) is dit best triggerend. Zijn meer mensen het hier mee eens?

Groetjes eendje.

3 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4241 reacties
  • 28 februari 2025

Dit is al veel vaker besproken en KT heeft bepaald dat dat soort vragen(lijsten) gewoon toegestaan zijn, zolang ze niet tegen de forumregels in gaan. Er worden ook vaak genoeg vragen uit die lijsten verwijderd door de mods. Dit soort topics zijn ook echt niet alleen iets van de laatste tijd. Seksualiteit is altijd een onderwerp geweest waar jongeren veel mee bezig zijn.

Dat met triggers en zo vind ik altijd lastig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er liever niet mee geconfronteerd wordt maar aan de andere kun je ook niet iedereen tegen alles beschermen. Sorry dat dit misschien bot klinkt maar ik vind dat ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid. Voor de een zijn topics over seks triggerend, voor de ander is dat ed, sh of zm. Je kan niet al die onderwerpen gaan verbieden.

Ik vind de meeste van die vragenlijsten ook onzinnig maar ze verbieden ben ik het ook niet mee eens. Het beste kun je gewoon verder scrollen en alleen de topics openen die je wel aanspreken.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 196 reacties
  • 1 maart 2025

Hallo ​@eendje 

Ik heb dit zelf ook al een keer gepost. Het zijn inderdaad steeds bijna dezelfde vragen die soms zelfs letterlijk lijken te zijn gekopieerd.

Helaas mag dit 🤷🏼‍♀️ Blijkbaar vinden ze het leuk om de vragen zelf gesteld te hebben of nemen ze niet de moeite om andere topics te lezen. 

Ik begrijp dat het met een bepaald trauma moeilijk kan zijn. Probeer de vragenlijsten gewoon te negeren en lees alleen dat wat je interessant lijkt, dat doe ik ook 🙂

Veel plezier 👋🏼

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4241 reacties
  • 1 maart 2025

Wil er nog wel ff bij zeggen dat op dit soort vragenlijsten wel direct een slotje mag.  Dat is idd gewoon copy/paste.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen