Skip to main content

Door mijn automutilatiedrang heb ik steeds heel erg de neiging om -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.-, alleen lukt het steeds niet.... Hebben jullie tips?

Heb je al eens een deskundige bezocht om hulp te zoeken tegen deze drang? Dat lijkt me het beste want het klinkt alsof je er zelf ook vanaf wil.

Mocht je bedoelen tips om -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.-. Nee, maar doe dat überhaupt niet want het is echt heel pijnlijk en de gevolgen zijn niet best. Succes!


Zit al vanaf m'n 7e in behandeling..... Ben nu 16 en ze kunnen niets meer doen..... En ja, ik weet dat het pijnlijk is, maar het moet gewoon.....


Ze kunnen niets meer doen?? Wat is het idee dan? Een leven lang met dwang? Wat voor hulp heb je gekregen als ik vragen mag?


Hallo Nienkelientje :)

We kunnen je geen tips geven gezien schadelijke adviezen niet zijn toegestaan op dit forum en wij willen niet dat jij jezelf pijn doet. 

-TheMightySlayer <3


Hoi Nienkelientje.

 

We gaan je op het forum geen tips geven over -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.-. Dit is namelijk echt heel pijnlijk en heeft nare gevolgen. We willen niet dat je jezelf pijn doet.

 

Groetjes van mij!


Reageer