Skip to main content

Hi ik heb al bijna vier weken stiekem een relatie ik ken hem alleen maar online en hij mij ook toch voelt het vertrouwd mijn familie mag van niks weten want zij vinden mij te jong wat ik trouwens belachelijk vind want ik ben bijna 14 en hij is trouwens bijna 16 ongeveer 2 jaar verschil dus wij sturen al naakt foto’s naar elkaar (ik stuur vooral naar hem) maar we wonen ongeveer een 1 uur afstand van elkaar dus we kunnen elkaar niet zo makkelijk zien ook heeft mijn oudste broer en oma mijn locatie en hebben zijn ouders ook volgens mij locatie van hem maar ik wil graag hem zien en hij mij ook we willen allebij sex maar mijn familie vind mij daar ook te jong voor terwijl ik vind dat ik goed mijn eigen grenzen ken bepalen en dat hun dat niet hoeven doen voor mij ik wil hem zo graag zien ook omdat het niet goed gaat met mij dat weet hij ook en wat er aan de hand is en als ik bij hem ben of hij bij mij dan kan ik goed met hem praten en kan hij mij helpen 

wat moeten wij doen om elkaar te zien?

en wie moet bij wie gaan?

En wat moeten wij onze familie zeggen? 

Hii @Gekehenkie .

Ik wil als allereerst even zeggen dat je echt moet oppassen met wat voor fotos je stuurt, vooral naar iemand die je niet kent. Het kan zomaar verspreid worden, ookal stuurt de ander het ook geloof me het gebeurd alsnog. ( is bij mij ook gebeurd ), maar over dat andere. Kunnen jullie niet eerst buiten afspreken? Gewoon ergens wat voor jullie bijvoorbeeld een half uur rijden is ofzo, en dan uiteindelijk als je zeker weet dat hij echt de liefde is dat je dan begint met aan je ouders te vertellen dat je een vriend heb. Bijvoorbeeld dat je dan zegt " Mam en pap, ik weet dat jullie het liever niet willen omdat ik volgens jullie te jong ben maar ik heb een vriend en hij heet *naam*..  “ En dat je dan een beetje over hem verteld, maar ik denk wel als ze vragen van waar je hem kent dat je dan niet moet zeggen via social media, dan accepteren ze het denk ik niet. Maar 16 jaar en jij bijna 14 is eigenlijk ook wel een verschilletje he mop.  Maar dat is aan jouw, als hij echt vertrouwbaar is dan is het jou keus, wel oppassen. 

 

Groetjes 💖.


Thanks Ik weet dat hij mij foto’s niet gaat verspreiden ik stuur hem al vier weken en als hij dat deed zal familie er achter zijn gekomen en mij hebben gezegd en als ik het tegen mij vader en oma zeg dan gaan ze sowieso zeggen dat ik het contact moet verbreken en hoe moeten wij dan bij elkaar komen 


Reageer