Skip to main content

ik heb net gechat met 113  en gepraat over mishandeling, ik merk dat ik me net echt gesteund voor door psycholoog ik heb hulp gezocht nadat ik een paar maanden geleden ben gebracht naar het ziekenhuis dat te maken had met mishandeling voor een lagere tijd en de negatieve effecten Ik heb mezelf ook vaker pin gedaan en denk vaak aan zelfmoord en het enige wat ik gewoon wil is dat een paar maanden het liefst naar mijn verhaal konden luisteren ik wil dat iemand mijn bestaan ziet en dat ik geen last ben. Ik wil me als een mens voelen.

ik heb dit snel getypt, ik wilde schrijven dat ik me niet gesteund voel door psycholoog, en ik wil graag steun voelen van iemand hier. 


Hoi @jiminiex ,

 

wat goed dat je over je gevoelens wil praten! Jammer dat je hier nog geen reacties hebt gekregen. Soms kan dat even duren. Je kan natuurlijk altijd terecht bij 113, zoals je al weet. Ook ben je van harte welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten. We zijn elke dag geopend van 11:00 tot 21:00, en als je graag met een jonge vrijwilliger wil chatten ( iemand van 16, 17 of 18 jaar ) dan kan dat  elke dag van 18:00 tot 20:00. Zie deze link: https://www.kindertelefoon.nl/chat 

 

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon


Reageer