Skip to main content

Hi ik wilde om wat tips vragen van  hoe je jezelf kunt motiveren om door te blijven vechten als het leven tegenvalt? Ik heb veel meegemaakt, ook voornamelijk deze paar maanden en ik merk dat ik hiervan moet bijkomen. Ik heb dingen meegemaakt zoals mishandeling en ik krijg hier al hulp bij, maar ik vind het leven over het algemeen te zwaar op momenten en ik wilde tips krijgen hoe anderen zichzelf motiveren , welke woorden zeg je tegen jezelf? Ik voel me moe dat ik telkens maar weer schrijf in een journal hoe ik me voel, ik zou graag wille weten hoe anderen dat doen en hierdoor voelen dat ik steun heb van anderen. 

Hey,

 

Ik weet helemaal hoe je je voelt!

Ik heb het zelf ook en ook nare dingen meegemaakt zoals: mishandeling, ontvoering etc…

Ik heb nu zelf ook hulp en merk nog steeds dat het zwaar valt en ik er gewoon moe van wordt.

Hoe ik zelf op mijn eigen benen kan staan is doorzetten!

Ik zeg tegen mezelf ik kan het, ik doe het hoe moeilijk het ook is ik blijf doorzetten.

En zo moet je blijven denken en dat helpt niet altijd en dat geef niet want heeft tijd nodig maar het komt altijd goed hoelang het ook duurt het komt goed!

Als je even niet lekker in je vel zit dat kan maar praat erover, want als je het alleen doet helpt het niet.

Als ik niet lekker in me vel zit zeg ik het tegen iemand en die zegt dan het komt goed en zegt positieve dingen zoals je kan het en je bent een doorzetter, en daardoor krijg ik motivatie om door te gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar zeg hardop tegen jezelf ik kan het, ik zet door en denk ook van als ik doorzet dat het dan ook goed komt dat er mensen zijn die om je geven en je willen helpen zo moet je denken.

You can do it💪🏻


Reageer