Skip to main content

Hai,

sorry dat ik misschien een beetje vaak wat schrijf hier😕 mijn gevoel wisselt de heel vaak per dag van heel gestresst, een vaag gevoel tot heel blij. Die blije momenten zijn op dat moment fijn, maar voelt ook heel raar omdat het dan snel weer weg is en even later weer heel anders voel, heeft iemand van jullie dit ook en hoe moet ik hier mee omgaan?,

liefs van mij🤗

Heyy,

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Je mag hier zoveel plaatsten als je wilt wij zijn er voor je!🤗

Ik denk dat stemmingswisselingen op zich vrij normaal zijn al helemaal in de pubertijd en dat herken ik wel. Je hormonen gaan natuurlijk alle kanten op en dat doet veel met hoe je je voelt. Dat je het zo extreem ervaart dat je je iedere dag de hele tijd anders voelt is echter niet fijn. 

Vind het eigenlijk een beetje lastig om je goede tips te geven.. Hoe slaap je eigenlijk? Misschien kan je kijken of je een beter slaapritme kan aanhouden als je merkt dat je niet goed slaapt. Volgens mij ervaar je ook best vaak stress en als je vaak stress ervaart en vermoeid bent kan dat samen je moodswings nog extra verergeren. 

Misschien niet de beste tips, maar hoop dat je er toch iets aan hebt en hopelijk krijg je nog meer tips!

Veel liefs van mij🫂

Hii lieve @Cantaloupe ,

Ahh jeetje wat ontzettend naar zeg.  Dit is wel herkenbaar, maar sluit me aan bij @ItsJustMe. Wat mij op zulke momenten wel kan helpen is om met iemand te praten en die het zelf ook wel herkend, ik snap dat je vaker geneigd bent om alleen te zijn en rust te hebben.  Maar over moodswings praten kan echt wel behoorlijk opluchten, ookal is het meerdere keren op een dag. Degene die je daarvoor vertrouwd zou je echt graag willen helpen en steunen daar bij dus hoop dat je hier iets aan hebt en je het een kans wilt geven.  En geen sorry zeggen dat je misschien wéér een nieuwe topic aanmaakt, iedereen zal blij zijn om je te kunnen en mogen helpen. 🍀🤗

Veel liefs ❤️ en weet dat dit wel normaal is 😘

Hai @ItsJustMe 

dankjewel, heel erg lief🤗

Slapen wisselt een beetje 🫤 meestal wel voldoende maar nu al een paar weken en vooral de laatste paar dagen slecht, maar had dit gevoel daar voor ook al wel , ik heb idd ook veel stress🫤

liefs terug van mij 🤗 

Hai @Boterbloempjee ,

ook jij dankjewel🤗 ik denk niet echt dat 1 van mijn vrienden dit herkend en ben ook bang dat ik op dat moment er teveel over na ga denken en in paniek raak😕

veel terug liefs

Reageer