Vraag

Stemmen


  • Anonymous
  • 0 reacties
dus.....ik hoor deze vreselijke stemmen, deze stemmen willen me vreselijke dingen laten doen. (Zoals mezelf of andere pijn doen ) Deze stemmen maken me zo gek dat ik ze soms doe. Ik kan niet naar mijn ouders voor hulp want ze kijken niet naar me om of ze zeggen je beeld je iets in/het gaat wel over na een na een nacht slaap .....wat moet ik doen, want ik ben bang als ik dit te lang door laat gaan dat ik gek word.

2 reacties

Hey!

Vervelend dat je die stemmen hoort!
Jammer dat je ouders het niet serieus nemen. Ik weet zeker dat er een heleboel mensen jou wel serieus zulen willen nemen.
Dat zijn mensen zoals je mentor, een (school)psycholoog of school/huisarts. Die laatste twee hebben ook beroepsgeheim dus als jij wilt dat ze iets wel of niet aan jou ouders doorvertellen mag jij daarover beslissen.
Zou je het zien zitten om eens contact op te nemen met één van hen?

Stemmen horen is iets wat regelmatig voorkomt en dus niet iets waar je je echt zorgen om moet maken.
Je leest er hier meer info over.
Echter vind ik het feit dat ze jou jezelf doen pijn doen wel wat zorglijker, en ik zou je daarom echt aanraden om er eens met iemand over te praten.
Ga je dat doen?

Groetjes
Lot
hai meisje000014

je hoort stemmen en die vertellen jou dat je je zelf pijn moet doen. dit is voor mij heel herkenbaar.

hebben de stemmen allemaal verschillende stem geluiden? of is het alleen jou stem?

ik denk zo als lot zij daf het handig is om naar iemand toe te gaan. zij kunnen je helpen er mee om te gaan.

groetjes
bella

Reageer