Skip to main content

Ik heb nu al een paar haar last van een stem in mijn hooft. En ik krijg hem maar niet weg. Hij noemt zichzelf Toby. Ik heb hem sinds een incident dat mij een trauma heeft bezorgt. Het pesten maakt het ook niet veel beter. Ik word al een tijd gepest en heb ondertussen geen idee meer waarom. Eerst dacht ik dat het kwam omdat mijn haar rood is maar ondertussen weet ik het niet meer.  ben al een keer naar therapie gegaan ervoor en ga nu weer heen voor een andere reden. Ondertussen is het zo erg geworden dat ik begin te twijfelen aan het leven. 

 

Heeft iemand misschien een oplossing?

wil je vertellen wat het trauma is? of wat toby zegt? zegt hij/zij/het slechte dingen over jouw?

en even dat je het weet. mensen met rood haar zijn mooi. ik vind altijd twee soorten mensen prachtig. de donkere huidskleur mensen en de mensen met rood haar. en ik zeg dit niet om je goed te laten voelen maar ik zeg het omdat het zo is.


Van stemmen in je hoofd af komen is heel erg lastig. Het sne;ste wat je er aan kan doen is er mee proberen te leven en misschien kunnen je wat meer vertellen waar over de stem praat.


Reageer