Skip to main content
Vraag

stel k me aan

• October 13, 2025
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Dr worden snaps van me gemaakt er word bijna elke dag me naam geroepen wnr k op school ben

moest huilen op school😭

6 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi lieve ​@Siltari ,

Jeetje wat ontzettend naar zeg😢. Je stelt je zeker niet aan en het is logisch dat je ervan moest huilen.  Kun je dit tegen een docent op school zeggen die je vertrouwt of een vertrouwenspersoon van school? Dit is echt niet fijn en moet gewoon gestopt worden.  Ik hoop dat het snel stopt en niet weer gebeurd. 😢♥️

Veel liefs en knuffel ♥️😘

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Nee je stelt je echt niet aan! Het is echt rot wat ze doen, en niemand verdient zo gepest te worden. Echt niet jouw schuld dat je moet huilen. Je bent sterk dat je het aankan!

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Hey ​@Siltari  ahw lieverd nee hoor je stelt je niet aan. Ik sluit me aan bij ​@Boterbloempjee   en ​@Wolf !  Goed dat je het hier besproken hebt en er iets aan doet! 👍♥️

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

Hey ​@Siltari dat is echt heel naar. Je stelt je niet aan hoor!

XXX Yusa 

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 14, 2025

Hoi ​@Siltari ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin, De Kindertelefoon

• October 16, 2025

heeeeee boterbloem - wolf - tover01 - yusa- yasmin

bedankt😘😘