Vraag

stel ik me aan?

  • 10 April 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey daar ben ik weer met een nieuwe vraag, ik denk niet dat hier iemand op gaat reageren want voor deze vraag moet je eigenlijk een paar oudere topics bekijken... 

mijn vraag is dus: stel ik me aan, ik bedoel ik weet dat er vast kinderen zijn die veel meer problemen hebben, ik voel me vaak echt ego als ik hier om hulp…. 

gr. Alexa 😔❤️🤞


3 reacties

Heyo,

Je bent heus geen ego omdat je hier topics aanmaakt. Er zullen hier inderdaad wel forummers op zitten die ergere dingen hebben meegemaakt, of nu meemaken.  Maar dat maakt niks uit.

Jij zit zelf met een probleem. Over je depressieve gedachten (depressie), school, snijden en familie als ik het zo goed heb doorgelezen. En dan is het heel erg goed en knap van je dat je hier een topic over durft te maken.

Er zijn namelijk veel forumgebruikers die jou graag willen helpen, steunen en wat tips willen geven. Dat maakt het forum ook zo mooi!

Dus voel je echt geen egoïst om hier topics te maken. Daar is het forum namelijk voor!

See ya!

Spookyzx. 

 

iedereen is anders voor de ene is iets anders erger dan voor de ander. en dat is oke voel je niet ego omdat je niet meer kan je kut voelt en alles jij bent jij en je voelt je zoals je je voelt

hey 

 

je bent zeker geen aansteller ego of wat dan ook! 

er zijn mensen die toevallig meer problemen hebben. iedereen is anders dus van iedereen ligt de grens anders. 

het is alleen maar goed dat je om hulp komt vragen! 

 

groetjes blue 

Reageer