steeds slechter

  • 15 June 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Badge

Heeyy,

ik ben weer terug op het forum. Ik was even een tijdje weg, omdat het 2 weken geleden heel slecht ging en toen weer iets beter, maar nu weer slecht.

Ik twijfel heel erg aan de relaties die ik heb met me goeie/ beste vriendinnen. ik weet niet of ik even veel voor hun beteken als zij voor mij en dat vind ik lastig, omdat ik ook niet weet of ik het moet vragen ofzo. 

ik ben net weer bijna 2 weken op school, want ik ben par weken terug een week lang ziek geweest. Ik voelde me vreselijk slecht had heel veel buikpijn, hoofdpijn, stress en heel weinig eetlust. Ik ben toen en week niet buiten geweest en moest dus uiteindelijk bloedprikken. Ik dacht misschien dat ik een of andere allergie had, maar gelukkig heb ik nergens last van volgens me bloed.

Toch voel ik me mentaal nog heel slecht. ik twijfel aan alles en ik kan alleen nog maar denken aan mezelf helemaal vol zuipen of gewoon overdosis nemen of iets. Dus weet iemand misschien wat ik moet doen, want ik wil dat dit soort dingen in me hoofd stoppen. Ik hoop dat iemand me kan helpen of een beetje snapt wat ik bedoel.

Groetjes, Anoniem.


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, Bente van De Kindertelefoon 

Reageer