Skip to main content
Vraag

Steeds meer interesse in ABDL..

• September 4, 2025
  • 15 reacties
  • 481 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Hallo iedereen ik zit eigenlijk met iets en ik weet niet hoe het komt... Ik krijg steeds meer interesse in ABDL ik weet niet hoe dat komt... Ik draag vanwege incontinente al 24/7 luiers en hoewel ik het eigenlijk niet fijn vind dat ik ze MOET dragen maar eigenlijk draag ik ze al zolang dat het "normaal" is geworden en eigenlijk geven ze me wel rust en vertrouwen omdat ze mij droog houden.

Ook kijk ik af en toe naar plaatjes of filmpjes van ABDL online omdat ik het wel erg interessant vind. Seks vind ik niet leuk tijdens zulke videos maar gewoon als ze gewoon spelen als kleintjes vind ik wel leuk om te zien.

Ik vind het wel vreemd van mezelf maar zou het zelf misschien ook wel willen doen (spelen als een klein meisje) met bijv. knuffels spelen (doe dit zoiezo nog) misschien ooit een speentje kopen leuke kinderfilmpjes kijken bijv. Bluey of iets anders. Ik zou er graag over praten met anderen maar durf het thuis niet echt...Misschien wil ik mijn zus vertellen want zij draagt ook luiers omdat zij last heeft van bedplassen. Misschien begrijpt ze mij beter omdat zij ook weet hoe luiers aanvoelen. Maar toch wat als ze mij raar vind?😭 Ik weet echt niet wat ik denk/doe. 

Ik was eigenlijk tegen TBDL/ABDL maar ben ik dat zelf?!

Kent iemand dit gevoel?

Hoe gaan jullie hiermee om? Weten jullie familie of vrienden er wel van?

Seashell 😘 

15 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 5, 2025

Ik snap je gevoel wel.

Het is volgens mij niet raar dat je gewoon terug naar vroeger wilt.

Ik heb dat soms ook wel even terug naar toen je een klein kind was geen zorgen om iets  .

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 5, 2025

Hoi ​@Seashelll,

Het is helemaal oké dat je dit voelt. Luiers kunnen fijn zijn omdat ze je veilig en rustig laten voelen, dat betekent niet dat er iets mis is met jou. Veel mensen vinden het leuk om te spelen met knuffels, films te kijken of speentjes te gebruiken. Dat is gewoon gezellig en troostend, niet raar.

Je hoeft er niet meteen met iemand over te praten als je dat niet wilt. Het belangrijkste is dat jij je er fijn bij voelt en jezelf accepteert. Je bent helemaal niet raar. ❤️

xx liefs Wolf 🐺

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 5, 2025

@NN15000 gedraag jij je dan ook echt als een baby of iets? Neem je ook een bepaalde leeftijd aan dan?

Beide erg bedankt voor jullie steun ​@NN15000 en ​@Wolf 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 6, 2025

@Seashell nee niet speciaal .

Maar als ik me echt depri voel of niet lekker voel gebruik ik nog wel eens mijn speentje (vriendin en moeder weten dat ) vinden ze niet erg het geeft me rust wat Wolf al zegt  .

Maar ik zou best terug willen naar vroeger niet de problemen die ik nu heb  

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 6, 2025

Kan ik goed begrijpen vroeger had je veel minder verantwoordelijkheden. Nu we ouder worden krijgen we er alleen steeds meer. Soms zou ik mezelf daarom ook wel eens klein willen voelen misschien kan ik er dan beter mee omgaan. 

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 6, 2025

Omdat ik eigenlijk niet zo goed durf om klein te zijn. Heb ik in Animal Crossing New Horizons een kleine ik- outfit gemaakt en een kinderkamer super leuk! Dan kan ik toch doen alsof ik een beetje klein ben🥰 Echt super leuk dat ze zelfs luiers in deze game hebben gestopt aan de andere kant van deze kinderkamer heb ik ook een commode gemaakt en er hangen daar luiers en een rompertje aan de muur😅

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 19, 2025

ik draag luiers en ik een speen die doe ik soms tijdens het slapen in en vaak doe ik dit als ik alleen thuis ben

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 19, 2025

ik draag luiers en ik een speen die doe ik soms tijdens het slapen in en vaak doe ik dit als ik alleen thuis ben

@Legomaster123  weten jouw ouders ervan? Zo ja hoe reageren ze erop?

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 20, 2025

mijn ouders weet het niet en ik weet ook niet hoe ik ze dat moet ver tellen

als je iets wil kopen heb ik tips de ik gebruik

1 als je in de 1e of 2e of hoger zit en je begint later ga dan 5min voor openingstijd wachten bij de winkel

2 als je een speen of luier wil zou ik naar een drogist gaan zo als kruitvat of etos 

3 als je een romper wil zou ik een boddy halen dat is een sortvan romper voor volwassenen tip H&M

4 als je ouders niet bij je bankrekennig kunnen besten!!! en dan ook aleen als je aleen thuis bent

als je wilt weten waar ik dit verstop ik dee het 2 jaar in een surprise en sinds gister achter mijn kast

ik gebruik zoon ronden van bibis als je die wil die hebben ze bij etos en niet bij kruitvat

ik hoor graag als je hier iets aan hebt vragen??? stel ze

(welke speen zou jij graag willen koppen)

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 20, 2025

Hi ​@Legomaster123 ,

Luiers en romper hoef ik niet te verstoppen omdat ik vanwege mijn incontinentie al luier(broekjes) gebruik en de romper gebruik ik vaak met logeren of als het koud is. Maar een speen heb ik nog niet maar ik zou er wel graag een willen maar geen idee wat voor een wss gewoon een met een schattige print erop en ik denk wel dat ik 18+ maanden maat moet gebruiken of maakt dat voor de grote niet zoveel uit? (Ben nog een beetje nieuw in de ABDL scene dus weet er nog niet zoveel over). Heb jij een little-age ​@Legomaster123 en hoe oud is dat? 

Bedankt iig voor je tips😘

Seashell 😘 

P.S. ik vind lego ook super leuk om mee te spelen! In de herfstvakantie gaan we met het gezin naar Lego World in Utrecht 🥰

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 20, 2025

bij bibi is 18+ manden maat 3 en dat zijn allen de ronden en veder staat er 18+ maanden op 

wat ik ook weleens heb bij het kopen dan vragen ze voor wie het is ik zeg dan gewoon voor mijn broertje.

in welke speen heb jij intresse en in welke groep zit je

ik doe het gewoon om tot rust te komen en ik hou me niet echt aan en leeftijd 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 20, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Ik weet niet wat voor speen... ik denk dat als ik er een met een leuke print vind dat ik deze wel zou willen proberen (als ik hem durf te kopen).

Ik zit nu in de derde klas van de middelbare school (VMBO kgt) dit jaar krijg ik meer praktijklessen in techniek echt super leuk 🥰.

Seashell 😘 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ahh dat klinkt leuk! 😄 Als je een speen met een leuke print ziet die je aanspreekt, is het sowieso een goed idee om die te proberen. Soms is het gewoon spannend om iets nieuws te kopen, maar als het iets is wat jij leuk vindt, kan het best goed voelen om het te doen. 

Misschien kan je een lijstje maken van speentjes die je leuk vindt, zodat je alvast weet waar je naar wilt kijken en het iets minder spannend voelt om er één te kopen?

xx liefs Wolf 🐺

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 2, 2025

Ja goed idee ​@Wolf  dat is miss wel handig idd 

Ik zag laatst op bol.com.ook leuke speentje van avent (Ultra Air Nighttime) nog geen €10 en dan heb je ook gelijk 2 speentjes en dit kan ik ongemerkt kopen met een giftcard.

Seashell 😘 

onnodige quote verwijderd KT

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 12, 2026

Nee dat is niet erg ik heb dat ook en ik denk nog veel anderen ook ik heb ook een groepje met anderen die ook zijn