Hoi @Tinker.fan
Ik herken dit. Met enge films en foto's of zielige films. Dan kan ik ook heel lang last van hebben net zo als bij jou. Ik zelf zorg ervoor dat iemand gewoon met mij meekijkt zodat ik minder bang ben. Maar zou je misschien toch kunnen beschrijven hoe het plaatje eruit ziet? Dan snap ik misschien beter waarom je het zo eng vind.
Hey @Tinker.fan,
Vervelend dat je dit hebt, misschien kun je die afbeelding een beetje beschrijven, dan kan ik je meer helpen.
Groetjes, @Monkeyboy08
Hoi hoi, @lalalipsiedu en @Monkeyboy08 ja hoor maar weet niet zeker of de kt het gaat accepteren ik vind momo heel erg eng....... deel hieraan u b geen afbeeldingen als je wilt dat ik nog 4 nachten niet Jan slapen🥱
Groetjes Tinker.fan
Ps je mag het kinderachtig vinden
Wat vervelend! Als je je vriendin vertrouwt kun je haar misschien ook vertellen dat je het eng of vervelend vind dat ze daar steeds plaatjes van stuurt. Dan stopt ze er vast wel mee. Leg haar ook uit waarom je er bang voor bent, als ze een goede vriendin is begrijpt ze het wel, en als ze er niet mee stopt dan kun je het ook bijvoorbeeld aan je ouders/mentor vertellen. Die willen er vast wel met haar en haar ouders over praten. En het is helemaal niet erg dat je daar bang voor bent, iedereen is wel eens bang voor iets, en sommige mensen hebben daar nou eenmaal meer last van dan andere mensen.