Vraag

Stalkt hij mij?

  • 6 January 2023
  • 0 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

dus dit gebeurde een paar maanden terug maar ik denk er nog steeds over. Ik had een vriend, en hij vroeg mij verkering. Ik was letterlijk aan de andere kant van de wereld (was op vakantie, tijdens de zomervakantie) en hij vroeg me via whatsapp verkering. (Het was echt poesie van hem om via text te doen btw) maar ik zag hem gewoon niet zo. Dus ik zei nee. Daarna zei hij dat het voor doen, durfen of de waarheid was. Ik geloofde hem echt niet. Ik weet nog steeds niet zeker of hij het meende of niet. Ik voelde me echt super ongemakkelijk om hem heen.  Een keer zaten we te teksten en hij maakte een grap over mijn naam (ik ben mijn hele leven gepest door mijn naam en dat weet hij) en was niet echt een grap, het best vies wat hij zei. Dus ik texte hem 'we zijn geen vrienden meer’. ik blokkeerde hem, op alle sociale media. dat dacht ik tenminste.

Mijn andere vriendin was ook gestopt met vrienden met hem zijn, om andere redenen. Dus ze zei tegen mij dat hij via haar naar mij zat te teksten (hj stuurde berichtjes naar mijn vriendin, om weer door te sturen naar mij) hij zei dat hij de volgende dag met een van zijn vriendjes naar mijn huis toe zou gaan. Duuuusss ik vertelde zijn moeder, ze hielp niet. Maar hij kwam de volgende dag, en hij was boos op me dat ik zijn moeder vertelde (bro, tf, als je naar mijn huis toe gaat komen ga ik echt je ouders vertellen dikke stalker) een paar weken later was er noogg meer drama. Wij zaten vroeger op dezelfde basisscholen maar nu op verschilende middelbare. Hij wist allerlij dingen over mij die ik hem nooit verteld had, dat ik mijn haar gekleurd had bijvoorbeeld. Ik had hem nu wel op alle sociale media veranderd en zelfs mijn nummer veranderd.

Dus, of hij was mij aan het stalken, og een van mijn vrienden had dat hem verteld. Dan zegt hij dingen over mijn vrienden op school. Maar, hoe zou hij weten hoe het met mij gaat op school?? Ik heb hem alleen verteld dat ik heel erg gepest wordt. nooit wat over mijn vrienden. Voor ik hem geblokkeerd had, had ik geen vrienden (door al het pesten).

Dus nu ben ik bang dat hij mij zit te stalken. het probleem is, via waar? Vraagt hij over mij? Ziet hij mij? Volgt hij mij??


0 reacties

Geen reactie

Reageer