Skip to main content

hoi allemaal ik moet wat kwijt

laatst toen ik naar school liep zag ik een groepje jongens ik schat ze ongeveer 16/17  en het was niet heel koud ofz  dus had ik gewoon een crop top aan maar ik zag vanuit mijn ooghoek dat die jongens hele tijd naar me keken  nou heb ik al een beetje borsten maar ik dacht ik loop snel verder op een gegeven moment kwam een van die jongens achter me staan en ik was heel bang dus ik liep weer door maar toen kwam er ook een voor me staan en hij vroeg me snap en hoe oud ik was ik wou eigenlijk gewoon weglopen maar ik was bang dat ze me dan misschien pijn zouden doen ofz ik zei dat ik 13 was dat ben ik ook en ik gaf een random snap naam en toen zei hij ineens wat zie je er sexy uit ik was zo bang en ik zei helemaal niks meer ik zag een van mijn school vrienden langs fietsen en ik sprong gewoon achterop thank god dat zij geen mountainbike had en op de fiets vertelde ik alles een dag later voegde hij me random snap naam het was een account van mij dat ik nooit gebruik hij belde me en chatten maar ik negeerde toen ik het opende stonden er dingen van ´´wanneer wil je afspreken  schatje´´ en ´´stuur is een geile foto´´ ik schrok best wel en heb hem geblockeerd alleen nu ben ik bang hem nog eens tegen te komen iemand tips?

heel begrijpelijk dat je bent geschrokken! en wat naar voor je dat dit is gebeurd :( 

echt belachelijk dat die jongens zo met je om gaan. goed dat je hem hebt geblokkeerd en ik zou vooral proberen je niet verder druk te maken hierom omdat je hem (door m te blokken) duidelijk heb gemaakt dat je totaal geen intresse hebt. Ik snap dat je bang bent om hem nog een keer tegen te komen maar ook hierom zou ik proberen je niet heel druk te maken. Als het toch zou gebeuren kan je misschien (heb ik op tiktok gezien) nep bellen, dat je doet alsof je een vriendin belt en zegt '’ik kom naar je toe'’. dat schrikt hun misschien wel af.  Als er echt iets ergs gebeurt kan je ook nog natuurlijk echt iemand bellen of zelfs de politie. En als jij dat ook fijn vind zou ik het inderdaad delen met een goede vriend/vriendin zodat je die ook altijd kan bellen  als dat nodig is. 

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen! en probeer je vooral niet druk te maken, het komt goed <3 


heel begrijpelijk dat je bent geschrokken! en wat naar voor je dat dit is gebeurd :( 

echt belachelijk dat die jongens zo met je om gaan. goed dat je hem hebt geblokkeerd en ik zou vooral proberen je niet verder druk te maken hierom omdat je hem (door m te blokken) duidelijk heb gemaakt dat je totaal geen intresse hebt. Ik snap dat je bang bent om hem nog een keer tegen te komen maar ook hierom zou ik proberen je niet heel druk te maken. Als het toch zou gebeuren kan je misschien (heb ik op tiktok gezien) nep bellen, dat je doet alsof je een vriendin belt en zegt '’ik kom naar je toe'’. dat schrikt hun misschien wel af.  Als er echt iets ergs gebeurt kan je ook nog natuurlijk echt iemand bellen of zelfs de politie. En als jij dat ook fijn vind zou ik het inderdaad delen met een goede vriend/vriendin zodat je die ook altijd kan bellen  als dat nodig is. 

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen! en probeer je vooral niet druk te maken, het komt goed <3 

heel erg slim dat van dat bellen en bedankt voor je begrip en tijd love you <3


 fijn dat het iets geholpen heeft. als er iets is kun je altijd bij me terecht! (: xx


Reageer